Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 33
Στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου, με ειδική έμφαση στο hospitality: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας SGS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η έννοια της στρατηγικής και η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής ανάλυσης για την περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου, δίνοντας έτσι έμφαση στη φιλοξενία (hospitality). Η έννοια της ...
Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ...
Στρατηγική των τραπεζών για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: η περίπτωση του mobile banking
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο τραπεζικός κλάδος ακολουθώντας τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των ρυθμών του σύγχρονου πολιτισμού, προσπαθεί να επιβιώσει δημιουργώντας καινοτόμες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη διατήρηση του αλλά και την αύξηση των ...
Ηγεσία και εργασιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ορθή και αποτελεσματική λειτουργία ενός οργανισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ανθρώπινο δυναμικό του και πως αυτό αλληλοεπιδρά μέσα σε αυτόν. Το εργασιακό περιβάλλον είναι πολύ σημαντικό για έναν άνθρωπο αν ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανακαίνισης - αναβάθμισης κτιριακών εγκαταστάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η εν λόγω μελέτη εκπονήθηκε προκειμένου να αναλυθεί και να αξιολογηθεί η ανακαίνιση και αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων και συγκεκριμένα μιας πεντάστερης ξενοδοχειακής μονάδας. Συγκεκριμένα ελέγχθηκε η σκοπιμότητα ...
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης επιχείρησης εμπορίας καινοτομικής σκηνής camping
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10-15)
Παγκοσμίως διανύουμε μια περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης με το μεταναστευτικό ζήτημα να έχει φέρει στο προσκήνιο θέματα επιβίωσης και έλλειψης ικανοποίησης βασικών αναγκών όπως η στέγη.Προς την κατεύθυνση ανακούφισης των ...
Operations of human resources engagement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Πληροφοριακά συστήματα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και των Πληροφοριακών Συστημάτων καθώς και ο προσδιορισμός της μεταξύ τους σχέσης στην απόκτηση Ανταγωνιστικού ...
Ανάλυση και αξιολόγηση του ελληνικού κατασκευαστικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στην παρούσα εργασία λαμβάνει χώρα η ανάλυση λογιστικών καταστάσεων τεσσάρων κατασκευαστικών εταιρειών, οι τρείς εκ των οποίων αποτελούν τις μεγαλύτερες του κλάδου, με βάση τη χρηματιστηριακή τους αξία στο Χρηματιστήριο ...