Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 41
Web services μεταξύ SAP ECC και εφαρμογές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση web service που δημοσιεύονται από ένα σύστημα SAP ECC και καταναλώνονται από μια εφαρμογή Android.
Δύο Web Services υλοποιούνται σε ένα σύστημα SAP ECC και αναλύονται ...
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιήθηκε μια εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης εισαγωγικών
στοιχείων της γλώσσας προγραμματισμού Scratch. H επιλογή του περιεχομένου βασίστηκε στην ύλη που
ακολουθείται στις δύο πρώτες ...
Αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή ...
Υλοποίηση web εφαρμογής, για την επισήμανση δημοφιλών θεμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει τοποθεσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09-21)
Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας με τίτλο: «Υλοποίηση web εφαρμογής, για την
επισήμανση δημοφιλών θεμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει τοποθεσίας», θα
πραγματοποιηθεί ανάλυση παρόμοιων εφαρμογών που εδρεύουν ...
Υλοποίηση βάσεως δεδομένων και ανάλυση στοιχείων για την κίνηση κεφαλαίων ναυτιλιακών ομίλων κατά την περίοδο 2012 -2016
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η συγκέντρωση και η ανάλυση ενός δείγματος δεδομένων από τις μεταφορές κεφαλαίων που έχουν πραγματοποιήσει ναυτιλιακοί όμιλοι κατά την περίοδο 2012 – 2016. Τα στοιχεία για ...
Παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Οι τεχνολογίες της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών τις τελευταίες δεκαετίες διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην εκπαίδευση. Μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικών αντικειμένων βασίζεται σε κατάλληλα σχεδιασμένο και υλοποιημένο ...
iOS application security analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-20)
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ...
Ανάπτυξη και σχεδίαση ενός έξυπνου - crowdsensing ταχύμετρου για Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη μιας
εφαρμογής, η οποία συλλέγει δεδομένα από τους αισθητήρες των κινητών συσκευών (έξυπνων
κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών) με λειτουργικό ...
Ανάπτυξη συστήματος εντοπισμού θέσης για smartphones σε εσωτερικούς χώρους με τη χρήση των αισθητήρων της συσκευής και Wi-Fi σύνδεσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία των κινητών συσκευών, διαθέτουν δυνατότητα σύνδεσης στο Internet μέσω ασύρματων ή κυψελοειδών δικτύων. Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές τείνουμε να ξοδεύουμε 80-90% του χρόνου μας σε ...