Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 303
Γνώσεις και αντιλήψεις αναφορικά με την κυστική ίνωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η κυστική ίνωση είναι η πιο συχνή θανατηφόρος κληρονομική νόσος που απαντάται στην Καυκάσια φυλή της Ευρώπης. Στη χώρα μας, περισσότεροι από 600.000 Έλληνες είναι φορείς του γονιδίου της κυστικής ίνωσης. Επιπλέον, υπάρχουν ...
Η ραγδαία εξάπλωση των παράνομων ναρκωτικών ουσιών : η αντιναρκωτική πολιτική στον ελλαδικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Εισαγωγή: Το φαινόμενο της χρήσης παράνομων ναρκωτικών ουσιών αποτελεί ένα πρόβλημα με αρκετές διαστάσεις. Η ραγδαία εξάπλωση των ναρκωτικών προκαλεί σωματικά προβλήματα στους ίδιους τους χρήστες, ψυχολογικά προβλήματα ...
Διαχείρηση ανθρωπίνου δυναμικού : μελέτη περίπτωσης εταιρείας πετρελαιοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι επιχειρήσεις και γενικά κάθε είδους οργανισμοί στελεχώνονται και διοικούνται από ανθρώπους. Χωρίς ανθρώπους, δεν υφίστανται επιχειρήσεις. Κατ’ επέκταση, οι εργαζόμενοι αποτελούν τον πιο καθοριστικό συντελεστή παραγωγής ...
Κλινικές έρευνες και κόστος νέων φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των κλινικών ερευνών που πραγματοποιούνται κυρίως στην φαρμακευτική αγορά. Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν αφορούν την εγχώρια αγορά καθώς και την παγκόσμια. Είναι ...
Το μέτρο του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η πιλοτική εφαρμογή του, με την ονομασία «Εγγυημένο Κοινωνικό Εισόδημα», στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η φτώχεια αποτελεί ένα διαχρονικό κοινωνικό φαινόμενο. Η αντιμετώπισή της προϋποθέτει τη λήψη κατάλληλων προνοιακών μέτρων, εκ των οποίων μείζονος σημασίας είναι η εισοδηματική ενίσχυση. Στο πλαίσιο αυτό, το μέτρο του ...
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις
φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και
συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ...
Οριακή μεταβολή καινοτομίας – το μέλλον των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών: απόψεις των εμπλεκομένων και στρατηγικές αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)
Η παρούσα διπλωματική είναι μια ερευνητική εργασία που ασχολείται με την έννοια της οριακής μεταβολής της καινοτομίας στη φαρμακευτική βιομηχανία. Μετά την οικονομική κρίση του 2008, η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά δημοσιονομικά ...
Ανθρώπινο δυναμικό: κίνητρα, αξιολόγηση και εργασιακή ικανοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-01)
Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι
περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει
πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
Η χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής ως μέσο προαγωγής της υγείας – ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου συμπληρώματος διατροφής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα και τα κοινωνικοοικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την ανάπτυξη αυτής. Επίσης θα προταθεί και θα αναλυθεί ένα ...