Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 22
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ...
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος υποστήριξης συστήματος ηλεκτρονικών επιστημονικών περιοδικών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Η παρούσα μεταπτυχική εργασία αφορά την “Σχεδίαση και Ανάπτυξη Συστήματος Υποστήριξης Συστήματος Ηλεκτρονικών Επιστημονικών Περιοδικών στον Παγκόσμιο Ιστό”. Λαμβάνεται αφορμή από την ανάγκη ανανέωσης του κώδικα και των ...
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ...
Δημιουργία διαδραστικού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)
Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιφέρει καινοφανείς αλλαγές σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας των ανθρώπων και έχει οδηγήσει σε μια εποχή που χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ...
Επέκταση του συστήματος παρακολούθησης και αξιολόγησης της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευόμενων στο Moodle με τη χρήση μαθησιακών στατιστικών σε εμπλουτισμένες ρουμπρίκες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)
Η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευομένων είναι δυο βασικά τμήματα που απαρτίζουν οποιαδήποτε εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα από αυτά, οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν πολύτιμες πληροφορίες που ...
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ...
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ...
Σχεδιασμός μαθημάτων στο Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο καθορισμός, η παρουσίαση και η εφαρμογή αρχών και οδηγιών σχεδίασης μαθημάτων στην πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων Moodle.
Προς την κατεύθυνση αυτή, αναζητήθηκαν και ...
Εμπλουτισμός εκπαιδευτικού υλικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η παρούσα εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακών Συστημάτων», κατεύθυνσης «Ηλεκτρονικής μάθησης» έχει ως θέμα την παρουσίαση ενός οδηγού που εστιάζει στη δημιουργία και εμπλουτισμό ...