Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 98
Μηχανική μάθηση σε ανομοιογενή δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η ερευνητική εργασία που εκπονήθηκε με τίτλο ¨Μηχανική Μάθηση σε Ανομοιογενή Δεδομένα ¨ (Machine Learning in Imbalanced Data Sets) αποτελεί μια διατριβή που ολοκληρώθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος ¨Προηγμένα ...
Αξιοποίηση της υπηρεσίας Google Cloud Messaging (GCM) στη σχεδίαση και την ανάπτυξη εφαρμογής άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της αμφίδρομης διανθρώπινης επικοινωνίας, η πληροφορία αποκτάται, επεξεργάζεται, αποθηκεύεται, ανακτάται, μεταδίδεται και διαχέεται σε πραγματικό χρόνο και με ελάχιστο κόστος. Κατά την ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα σε πλατφόρμα Android με υλοποίηση στο υπολογιστικό νέφος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής σε πλατφόρμα Android, η οποία θα συνδέεται με μια εφαρμογή στον ιστό που θα φιλοξενείται στο υπολογιστικό νέφος.
Πρωταρχικός στόχος της εφαρμογής ...
Δημιουργία Android εφαρμογής για ανταλλαγή μπαταρίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, συνεργατικά με τον συμφοιτητή μου Αναστάσιο Τάπτα. Στόχος της εργασίας ...
Προγραμματισμός στον παγκόσμιο ιστό: εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-21)
Για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας λαμβάνουμε υπόψη μας τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της Πληροφορικής και ειδικότερα στον κλάδο του Παγκόσμιου Ιστού ενώ μελετάμε τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, όπως ...
iOS application security analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-20)
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ...
Ανάπτυξη εφαρμογής συλλογής δεδομένων από οχήματα μέσω θύρας OBD2, για λειτουργικό Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αποτελεί μία εναλλακτική λύση στις υπάρχουσες εμπορικές εφαρμογές ...
Αυτοματοποιημένη συλλογή και ανάλυση Android εφαρμογών από το Google Play
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Από το 1995 άρχισε η ανάπτυξη μιας τεχνολογίας γνωστή ως κινητή τηλεφωνία. Σιγά σιγά
κατάφερε και διαδόθηκε τόσο ώστε αναλογούσε μία συσκευή κινητής τηλεφωνίας σε κάθε
κάτοικο της Γης. Οι συσκευές αρχικά ήταν ογκώδεις, ...
Ασφάλεια διαδικτυακών εφαρμογών με χρήση προγραμματιστικού πλαισίου Django
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη χρήση του Django framework για τον σχεδιασμό ασφαλών διαδικτυακών εφαρμογών.Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιείται ανάλυση των απαιτήσεων ασφαλείας για μια σύγχρονη διαδικτυακή εφαρμογή: ...