Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα"
Αποτελέσματα 94-102 από 102
-
Τεχνητή νοημοσύνη & συμβολή αυτής στην 4η βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί να μελετήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη και τη συμβολή αυτής στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Ειδικότερα, μελετάται εκτενώς η τεχνητή νοημοσύνη, τα οφέλη που σχετίζονται μ’ αυτή, καθώς και ... -
Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-22)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής. Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του ... -
Το προσφυγικό και οι επιπτώσεις στη δημόσια υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης του προσφυγικού ζητήματος στη δημόσια υγεία στην Ελλάδα. Η Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια έχει γίνει δέκτης πολλών χιλιάδων προσφύγων ετησίως καθ’όλη τη διάρκεια ... -
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Το ψηφιάκο παιχνίδι και οι δεξιότητες των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Το θέμα της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων που έχουν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στην τάξη. Ειδικότερα, θα μας απασχολήσουν οι απόψεις εκπαιδευτικών, ... -
Τρόποι διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Ο ξενοδοχειακός κλάδος.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους τρόπους και τις στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης των ελληνικών μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του παγκόσμιου ... -
Τρόπος αντίδρασης και αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Τα τελευταία δέκα χρόνια η χώρα μας εισήλθε σε μια αρκετά επίπονη και δύσκολη περίοδο που φαίνεται ότι φτάνει στο τέλος της πλέον. Η οικονομική κρίση που επηρέασε και τη χώρα μας αυτή τη περίοδο δεν είχε μόνο οικονομικές ... -
Φαρμακευτικό marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έχει σαν στόχο να δώσει στον αναγνώστη μια εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αγοράς των φαρμάκων στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί αρκετά στον ... -
Χρήση ιατρικών πρωτοκόλλων και κόστος νοσηλείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι κλινικές οδηγίες και τα πρωτόκολλα συνοψίζουν και αξιολογούν όλα εκείνα τα στοιχεία που πηγάζουν από εμπεριστατωμένες και καλά σχεδιασμένες ερευνητικές ή κλινικές μελέτες, και εστιάζουν στην πρόληψη, στη διάγνωση και ...