• Digital marketing - H περίπτωση του instagram 

      Κοκοτού, Χαρίκλεια (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
    • Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση 

      Πιτσικάλη, Όλγα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
      Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει ...
    • Digital pharmaceutical marketing : from OTC (over the counter) to OTK (over the keyboard) 

      Στόγιου, Μαριαλένα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-26)
    • Executive characteristics and internationalization decisions 

      Sioupouli, Georgia; Σιούπουλη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Το ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εγείρεται από το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σημαντικά μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα, κάτι επιζήμιο και με αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της. Δεδομένου ότι το ...
    • Hotel brand equity 

      Κωστοπούλου, Tατιανή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ...
    • Influencers, endorsers and celebrities : marketing roles and implications 

      Παπαποστόλου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η πανδημία του COVID-19 όχι μόνο έχει αυξήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά έχει αναδείξει και την ανάγκη καλύτερης κατανόησης της δυναμικής των influencers και των celebrities ...
    • Leveraging big data for agile strategy processes in international marketing 

      Chalikias, Thanasis; Χαλικιάς, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία των Big Data Analytics και τη συμβολή τους στη δημιουργία και εφαρμογή agile στρατηγικών στο διεθνές μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών ...
    • Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά 

      Παπαγεωργίου, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ...
    • Nation branding - The brand of Greece 

      Κελεπούρη, Θεοδοσία Η. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ...
    • Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση 

      Αντωνακοπούλου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
      Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ...
    • Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο 

      Θανασούλα, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ...
    • Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez 

      Δημητρακάκος, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
    • Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing 

      Γιαννακοπούλου, Ουρανία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
      Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ...
    • Social media marketing 

      Χαγκάμπ, Χριστίνα (2012-05-28)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ...
    • Social media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγιση 

      Απιτιαγοπούλου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές ...
    • The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor 

      Καραβερβέρη, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)
      Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ...
    • The novel concept of destination love in tourism & marketing 

      Lykoudi, Dimitra - Margieta; Λυκούδη, Δήμητρα - Μαργιέτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)
      Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...
    • To marketing σε εταιρία ενεργειακών εφαρμογών 

      Χατζηνικολάου, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-09)
      Στην παρούσα εργασία αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο το marketing Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ενεργειακών εφαρμογών σε οικιακό επίπεδο.
    • Ανάλυση περιεχομένου σε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης στα πλαίσια της βιομηχανίας της μόδας 

      Αλεξανδρή, Φωτεινή Δ. (2014-10-22)
      Η ελληνική οικονομία ταλανίζεται από σειρά παραγόντων τόσο εσωτερικών όσο και διεθνών. Η διεθνής οικονομική κρίση είναι γεγονός και έχει επηρεάσει αναμφισβήτητα τη χώρα μας σε όλους σχεδόν τους τομείς. Ο κλάδος της ενημέρωσης ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»