Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα"
Αποτελέσματα 7-26 από 37
-
Ανάπτυξη της δημιουργικότητας σε ψηφιακό συνεργατικό περιβάλλον μάθησης για επίλυση αυθεντικών προβλημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα στο πλαίσιο υλοποίησης ενός CSCL περιβάλλοντος, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να δώσουν ιδέες και να βρουν λύσεις σε αυθεντικά ... -
Αξιολόγηση της υποστήριξης μαθήματων προγραμματισμού Scratch για μαθητές μικρής ηλικίας, με μια πλατφόρμα τηλε-εκπαίδευσης και μοντελοποίησης χρηστών μέσω Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την μελέτη και αξιολόγηση μίας πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης και μοντελοποίησης μαθητών, για την υποστήριξη μαθημάτων προγραμματισμού σε μαθητές μικρής ηλικίας και πιο συγκεκριμένα ... -
Αξιολόγηση χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού στην διδασκαλία των μαθηματικών της Α' και Β' τάξης τριθέσιου δημοτικού σχολείου
(2014-06-19)Ο τρόπος διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου έχει παραμείνει σταθερός εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρόλες τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των εκπαιδευτικών τεχνολογιών και ειδικότερα των ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Δημιουργία διαδραστικού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιφέρει καινοφανείς αλλαγές σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας των ανθρώπων και έχει οδηγήσει σε μια εποχή που χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ... -
Δημιουργία συστήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών με αναγνώριση χειρόγραφων χαρακτήρων και μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση ασαφούς λογικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών, η οποία με την χρήση κάποιας μηχανής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (OCR) θα είναι σε θέση να ... -
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ... -
Διδασκαλία της πληροφορικής με την χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-20)Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στην χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών και στο πόσο σημαντική ήταν η χρήση τους στην διδασκαλία για την εξέλιξη του τρόπου διδασκαλίας. Ακόμα αναλύονται τα μοντέλα των ... -
Δικτυακή εκπαιδευτική πύλη για το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Πλέον παρατηρούμε ότι οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Από αυτήν την πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και ο τομέας ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή στο 3D εικονικό περιβάλλον του Sim Safety: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη διδακτική τεχνική της προσομοίωσης SBL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλματώδης ανάπτυξη και διάδοση των ΤΠΕ, ο τεράστιος όγκος και η πολλαπλότητα της διαθέσιμης σήμερα ψηφιακής πληροφορίας, σε συνδυασμό με την ταχύτατη παραγωγή νέας γνώσης, διαμορφώνουν ένα νέο κοινωνικό, πολιτισμικό και ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό : "Πληροφορική και γυναίκα"
(2011-07-12)Είναι γεγονός πως στην ιστορία της επιστήμης της πληροφορικής αναφέρονται σπουδαίοι άντρες επιστήμονες, ενώ αγνοούνται ή παραβλέπονται διακεκριμένες γυναίκες, που παρ’ όλες τις κοινωνικές δυσκολίες της εποχής τους πρωτοπόρησαν ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της MATLAB
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια διπλωματικής του Μεταπτυχιακού Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Θέμα της διατριβής είναι η σχεδίαση και υλοποίηση ενός εύχρηστου και αλληλεπιδραστικού ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα "Εισαγωγή στην Πληροφορική"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στην απαίτηση της σύγχρονης εκπαιδευτικής πρακτικής για αναβάθμιση των διαδικασιών μάθησης μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Η συμβολή αυτή ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης της ελληνικής μυθολογίας
(2012-09-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής μυθολογίας σε μαθητές. Βασικό στοιχείο όλης της εφαρμογής αποτελεί η προσαρμοστικότητα του λογισμικού στις ανάγκες του χρήστη. ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό: "PlaySchool"
(2012-10-17)Το Θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής που παρουσιάζεται στο παρόν κείμενο, είναι η διερεύνηση, η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός λογισμικού, με το όνομα PlaySchool, που έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και που στοχεύει ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ... -
Ενσωμάτωση γνωστικών θεωριών αιτιολόγησης και απομνημόνευσης σε λογισμικό ευφυών εκπαιδευτικών παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Ο κύριος σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξελίξουμε της τεχνικές μοντελοποίησης μαθητών που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικό λογισμικό. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαστηκε να υλοποιουθούν ένα σετ από διάφορα εργαλεία ... -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό λογισμικό ΙΣΤΟΠΟΛΙΣ για τη διδασκαλία της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα της εκπαίδευσης, τόσο της υποχρεωτικής (Α΄θμιας και Β΄θμιας) όσο και της προαιρετικής (Ενιαίο Λύκειο, Τ.Ε.Ε.), σε επίπεδο εθνικό ... -
Λογισμικό εκμάθησης του OpenOffice Calc
(2014-03-04)Στην σημερινή εποχή παρατηρείται μια ιλιγγιώδη ανάπτυξη των τεχνολογιών του διαδικτύου με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας τεράστιος όγκος δεδομένων και πληροφοριών στον οποίο ο άνθρωπος ναι μεν έχει εύκολη πρόσβαση αλλά ...