Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 59-78 από 158
-
Δικτυακή εκπαιδευτική πύλη για το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Πλέον παρατηρούμε ότι οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Από αυτήν την πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και ο τομέας ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εργαλείο ανάλυσης διαδραστικότητας εκπαιδευομένων
(2010-02-09)Η αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο ανάλυσης για τον εκπαιδευτικό. Η υλοποίηση εργαλείων αυτοματοποιημένης ανάκτησης δεδομένων και επεξεργασίας ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων : ανιχνεύοντας το πεδίο λαμβάνοντας υπόψη και τις σύγχρονες τεχνολογικές διαστάσεις
(2009-01-27)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δια βίου ηλεκτρονική μάθηση, τον σχεδιασμό προγραμμάτων τεχνολογικά υποστηριζόμενων για ενήλικες, το συμβόλαιο μάθησης και το εκπαιδευτικό σενάριο. Οι όροι ... -
Εκπαίδευση εργαζομένων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης αξιοποιώντας τη θεωρία της απόδοσης : διερευνώντας τους παράγοντες που επηρεάζουν την μεταφορά της εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας
(2009-05-26)Η παρούσα εργασία διερευνά και ελέγχει σε εμπειρικό επίπεδο παράγοντες που σχετίζονται με τη μεταφορά της εκπαίδευσης στα πλαίσια προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο εργασίας. Η μεταφορά της εκπαίδευσης αναφέρεται ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή - εργαλείο συγγραφής σε κινητό τηλέφωνο Windows Phone 7
(2013-04-03)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία έτη έκαναν τα υπολογιστικά συστήματα προσιτά σε όλους τους χρήστες με αποτέλεσμα η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στην εκπαίδευση να αυξηθεί σημαντικά. Ο αισθητός περιορισμός ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life
(2010-01-21)Η παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό "Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού": υλοποίηση και αξιολόγηση
(2014-04-15)Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αποτελούν τον καταλύτη πολλών αλλαγών στην εκπαίδευση. Η αξιοποίηση των ΤΠΕ είναι επιθυμητό να καθοδηγείται από τις ανάγκες της εκπαίδευσης και της μάθησης και όχι από την ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό & συγγραφικό εργαλείο με USB κλειδί
(2011-07-07)Η εκπαίδευση ενός μαθητή παραδοσιακά γίνεται σε τάξη κάνοντας χρήση ενός πίνακα, σημειώσεων και άλλων μέσων. Η φυσική παρουσία ενός καθηγητή είναι κρίσιμη καθώς όχι μόνο οργανώνει, παρουσιάζει και διδάσκει το μάθημα, αλλά ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικής από παιδιά δημοτικού
(2012-06-06)Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό από μία ομάδα-στόχο. Πρέπει να έχει ως στόχο τη δημιουργία μίας διαφορετικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γαλλικής γλώσσας σε περιβάλλον DELPHI
(2011-09-30)Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση του μαθήματος μελέτη περιβάλλοντος από μαθητές της Β' δημοτικού
(2012-06-13)Η υλοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος ...