Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 267-286 από 396
-
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ... -
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης Mediterranean Foods Α.Ε.
(2014-11-20)Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων καθώς βοηθάει την διοίκηση της εκάστοτε επιχείρησης να προβεί στις αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να επιτευχθεί ... -
Στρατηγική ανάλυση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - κινητών επικοινωνιών : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζει τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ασχολείται με την ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος του κλάδου και παρέχει μια ανάλυση στρατηγικής ... -
Στρατηγική ανάλυση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - κινητών επικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης (Wind Hellas)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων, εξετάζει την ανάλυση του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ... -
Στρατηγική ανάλυση τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης Google
(2014-01-07)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια στρατηγικής ανάλυσης της τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης Google.Η εργασία διαμορφώνεται σε δυο ενότητες. Η πρώτη είναι η θεωρητική ενότητα όπου γίνεται η εισαγωγή και η θεωρητική ... -
Στρατηγική ανάλυση της Aegean Airlines
(2010-04-22)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι χρησιμοποιώντας τη στρατηγική ανάλυση να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τον κλάδο τον αερομεταφορών στην Ελλάδα και τον κόσμο και πως αυτοί επηρεάζουν την Aegean Airlines. Επιπλέον ... -
Στρατηγική Ανάλυση της εταιρείας Apple Inc. και μελέτη της πορείας και των προοπτικών της στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-29)Το όνομα Apple Inc. είναι συνυφασμένο με την ανάπτυξη των προσωπικών υπολογιστών. Ως εταιρεία συνέβαλε στην ραγδαία εξέλιξη του κλάδου, μέσω της εξάπλωσης των προϊόντων της. Παρέχει ένα μεγάλο αριθμό συσκευών και υπηρεσιών. ... -
Στρατηγική ανάλυση του γαλακτοκομικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το γάλα είναι ένα αγαθό το οποίο καταναλώνεται ευρέως και από το οποίο παράγονται διάφορα προϊόντα σε όλη τη γη. Είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λιπαρών, ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: η περίπτωση των φροντιστηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-29)Στην Ελλάδα, όπως επίσης και στο εξωτερικό, η συνεχώς αυξανόμενη ένταση του ανταγωνισμού των νέων για μια θέση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, με την προσδοκία της καλύτερης δυνατής κοινωνικής ανέλιξης, έχει οδηγήσει στη ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η εργασία ασχολείται με την ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Εξετάζονται οι βασικοί παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την προσφορά καθώς και τη ζήτηση του αεροπορικού προϊόντος. Στη ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των φαρμάκων και ΔΟΠ
(2009-05-08)Η εν λόγω εργασία πραγματεύεται τη στρατηγική ανάλυση του κλάδου των φαρμάκων και τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας που εφαρμόζονται σε αυτόν. Η ανάλυση περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης, του συστήματος διασφάλισης ποιότητας ... -
Στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου, με ειδική έμφαση στο hospitality: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας SGS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Στην παρούσα εργασία διερευνάται η έννοια της στρατηγικής και η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής ανάλυσης για την περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου, δίνοντας έτσι έμφαση στη φιλοξενία (hospitality). Η έννοια της ... -
Στρατηγική ανάπτυξης αεροπορικών εταιριών Aegean Airlines (case study)
(2010-05-19)Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη. Το πρώτο μέρος ασχολείται με το θεωρητικό μέρος της στρατηγικής και ανάπτυξης επιχειρήσεων, κάνοντας μία εκτενή αναφορά στην ανάλυση SWOT, στην ανάλυση των 5 δυνάμεων κατά ... -
Στρατηγική για την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό
(2012-02-29)Ο τουρισμός είναι ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας της παγκόσμιας οικονομίας και ειδικότερα για την Ελλάδα αποτελεί τη βασικότερη πηγή πλούτου. Η συμβολή της τουριστικής οικονομίας στο ΑΕΠ της Ελλάδας έφτασε τον περασμένο ... -
Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση ... -
Στρατηγική διοίκηση διαδικασιών (Strategic process management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Σε θεωρητικό επίπεδο, βασικοί στόχοι της εργασίας είναι η διαμόρφωση μιας πρώτης εικόνας σχετικά με το αντικείμενο διερεύνησης, βασιζόμενη σε βιβλιογραφικές προσεγγίσεις από το χώρο της ΔΟΠ, η σύνοψη των βασικότερων ... -
Στρατηγική διοίκηση και υλοποίησή της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(2011-03-15)Τα logistics αποσκοπούν στην παραγωγή προϊόντων με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος, στη διατήρηση τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στην πλήρη αξιοποίηση των υλικών μέσων της επιχείρησης, στη μεταφορά τους με το χαμηλότερο ... -
Στρατηγική διοίκηση οικονομίας : εξέταση περίπτωσης : Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Αν και ιστορικά ο κλάδος της υγείας ήταν λιγότερο ευάλωτος σε περιόδους οικονομικής ύφεσης σε σύγκριση με άλλους τομείς της οικονομίας, λόγω της ανελαστικής ζήτησης, τα αποτελέσματα της παρούσας οικονομικής κρίσης αντανακλώνται ... -
Στρατηγική επίτευξης επιχειρηματικής αριστείας: μελέτη περίπτωσης
(2014-11-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση της ΔΟΠ με το στρατηγικό μάνατζμεντ, καθώς επίσης αντιμετωπίζει την εφαρμογή της ως ένα μοντέλο στρατηγικής που επιδιώκει την επίτευξη της επιχειρηματικής Αριστείας σε ... -
Στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας με CRM
(2011-10-11)Η εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια απόκρισης στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Ο πελάτης ...