Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εταιρική κοινωνική ευθύνη"
Αποτελέσματα 18-37 από 49
-
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βαθμοί πιστοληπτικής αξιολογήσεως
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-01)Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής είναι η εξέταση των προσδιοριστικών παραγόντων που επηρεάζουν τους βαθμούς πιστοληπτικής ικανότητας. Έμφαση δίνεται εκτός από επιχειρηματικούς-χρηματοοικονομικούς παράγοντες και στην ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και η επίδρασή της στη συμπεριφορά των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχει επικεντρωθεί κυρίως στην αλληλεπίδρασή της με τους εξωτερικούς παράγοντες. Υπάρχουν όμως και εσωτερικοί παράγοντες που αλληλεπιδρούν ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και η εφαρμογή της από την Interamerican
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσπάθεια παρουσίασης διάφορων πτυχών θεωρίας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην σύγχρονη κοινωνία καθώς και ο τονισμός της σημασίας της μέσω του παραδείγματος ορθής ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και μάρκετινγκ υπηρεσιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την ΕΚΕ στις Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό, η εργασία θα εξετάσει την ΕΚΕ σε δείγμα επιχειρήσεων από την ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και οργανωσιακή συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-25)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο προβάλλεται όλο και πιο έντονα η εμφάνιση της άσκησης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ). Η ερευνητική κοινότητα ενδιαφέρεται και μελετά το φαινόμενο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η ΕΚΕ αρχικά αντιμετωπίσθηκε ως μια στρατηγική για την αύξηση του κέρδους των επιχειρήσεων. Σταδιακά με την συνειδητοποίηση ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να είναι βιώσιμη εφόσον το περιβάλλον και η κοινωνία είναι βιώσιμες ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και χειραγώγηση των κερδών στην τραπεζική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εάν η εταιρική κοινωνική ευθύνη σχετίζεται με την χειραγώγηση των κερδών. Οι κύριοι παράγοντες για την εξομάλυνση του εισοδήματος των τραπεζών βασίζεται στην ασύμμετρη πληροφόρηση. ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και χρηματοοικονομική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-01)H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) είναι η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές δράσεις κοινωνικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής διάστασης, χωρίς να δεσμεύονται από τη ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Μελέτη περίπτωσης του Ομίλου ΟΤΕ και του σωματείου ΔΙΑΖΩΜΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα Διπλωματική έχει ως στόχο να εξηγήσει τον σημαντικό ρόλο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) με έμφαση στους βασικούς άξονες λειτουργίας της, την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον. Ιδιαίτερα μετά την ... -
Η βιώσιμη ανάπτυξη ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η εισαγωγή πρακτικών εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας (CSR) σε επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας που αναπτύσσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της μελέτης των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ... -
Η επίδραση της περιβαλλοντικής πολιτικής στη διαμόρφωση της χρηματιστηριακής θέσης της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-02)Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει στην παγκοσμιοποίηση της αγοράς και σε κατακόρυφη αύξηση του ανταγωνισμού. Οι προσπάθειες των επιχειρήσεων επικεντρώνονται στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις : η μελέτη περίπτωσης των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Αν και η ιδέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης υφίσταται για περίπου πέντε δεκαετίες τώρα, είναι τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια κατά τα οποία έχει υπάρξει μια δίχως προηγούμενο ανάπτυξη της γλώσσας, των εργαλείων, των ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως μέσο προώθησης στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για επιχειρήσεις και εταιρείες έτσι ώστε να καταδείξουν ότι δεν τους ενδιαφέρει μόνο το κέρδος και οι θετικές οικονομικές καταστάσεις αλλά και ο ... -
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ... -
Η στρατηγική της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει να οφέλη από την εφαρμογή της κοινωνικής υπευθυνότητας στις επιχειρήσεις ως μέρος της στρατηγικής τους, με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αρχικά, ... -
Η συμβολή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και στην ανάπτυξη σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η εταιρική κοινωνική ευθύνη συντελεί στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και στην ανάπτυξη σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Αρχικά, αναλύεται ... -
Κοινωνικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ, να καταδείξει την εξέχουσα θέση που το πεδίο αυτό καταλαμβάνει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και να παράσχει ένα γενικό ... -
Μελέτη της στάσης Ελλήνων καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες Cause related marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρέχει μία βαθύτερη κατανόηση της χρήσης του CRM και να μελετήσει την στάση που κρατούν οι Έλληνες καταναλωτές απέναντι σε τέτοιου είδους συνέργειες. Για να επιτευχθεί η μελέτη αυτή, ...