Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 17-36 από 45
-
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες υπό το πρίσμα του άρθρου 8 ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Το ισχύον νομικό πλαίσιο για την αστική ευθύνη των ανεξάρτητων επαγγελματιών που παρέχουν ιδιωτικές υπηρεσίες και συναλλάσσονται με τελικούς αποδέκτες καταναλωτές (πχ ιατροί, πιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες, ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε καταναλωτές: μία προσπάθεια ερμηνευτικής προσέγγισης της λειτουργίας και της νομικής της φύσης στην απελευθερωμένη αγορά ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με την προβληματική της νομικής φύσης της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας (στο εξής: η.ε.). Η προμήθεια η.ε. αποτελεί έναν εκ των πυρήνων της σύγχρονης οικονομικής και κοινωνικής ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις χονδρεμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συλλεχθούν, αξιολογηθούν και παρουσιαστούν όλα τα κατάλληλα εκείνα πρωτογενή καθώς και δευτερογενή στοιχεία με σκοπό να διερευνηθούν οι συνθήκες που επικρατούν στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν, εφαρμογές στον τομέα των φαρμάκων
(2004-12-01)Η παρούσα εργασία, στοχεύει στην παρουσίαση και ανάλυση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου στη νέα οικονομία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα, στην ανάπτυξη του οποίου οφείλονται πολλές από τις ... -
Θεωρητική μελέτη των συνειρμικών τεχνικών ανάκτησης προκειμένου να υπάρξει βελτίωση στο πρόβλημα ανεπάρκειας του συνεργάσιμου φιλτραρίσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Στην παρούσα διατριβή θα ασχοληθούμε σε θεωρητικό επίπεδο με τη μελέτη των συστημάτων σύστασης, που έχουν μεγάλη εφαρμογή στις τεχνικές τους, προκειμένου να προσφέρουν στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις καλύτερες πληροφορίες ... -
Καρτέλ,οριζόντιες συγχωνεύσεις και αντιμονοπωλιακή πολιτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-12)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα των συγχωνεύσεων και των καρτέλ που δημιουργούν μονοπώλια και τις αρνητικές συνέπειες που αυτά επιφέρουν σε καταναλωτές και κοινωνία. Η θεωρητική μικροοικονομική ανάλυση δείχνει ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
(2011-10-24)Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μελετώντας την έννοια “Internal brand equity” και τη αξία του branding σε εργαζόμενους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)H υπεραξία που προσδίδεται σε μία υπηρεσία λόγω των εργαζομένων της περιγράφεται με τον όρο internal branding equity (Baumgarth & Schmidt, 2010). Στην παρακάτω εργασία διατυπώνεται και αναλύεται μία παραλλαγή των μοντέλων ... -
Νομοθεσία και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ασφάλεια των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το ζήτημα της ασφάλειας των τροφίμων στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την αποτύπωση των κανόνων δικαίου, των πολιτικών και των αρχών που διαμορφώθηκαν διαχρονικά για να ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συνείδηση: μία εμπειρική διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών
(2014-03-05)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα για τη κρίση, τις επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτή και τις αλλαγές που του έχει επιφέρει. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από δύο κομμάτια. Στο πρώτο ... -
Οι ρήτρες μονομερούς αναπροσαρμογής του τιμήματος σε συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία προσπαθεί αρχικά στο εισαγωγικό κεφάλαιο να παρουσιάσει συνοπτικά τις εξελίξεις στο τομέα της ενέργειας από το 1990 στην Ελλάδα καταλήγοντας στο χρονικό σημείο που οι καταναλωτές μπορούν να ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ...