Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 10-29 από 45
-
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(2007-05-16)Η προμήθεια ενός βιομηχανικού προϊόντος είναι αποτέλεσμα μίας χρονοβόρας διαδικασίας που περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες. Περιλαμβάνει μία σειρά από κρίσιμα σημεία αποφάσεων, τα οποία απαιτούν μεγάλη ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδρασή της στον Έλληνα καταναλωτή
(2015-03-30)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Οι επιχειρήσεις, μέσα στο σημερινό, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, παλεύουν με όλα τα μέσα για να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα. Η αποτελεσματική διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού έχει αποδειχθεί ένα σημαντικό όπλο στην ... -
Η επίδραση της επιστήμης του neuromarketing στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα εργασία μελετά την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ και την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων του καταναλωτικού κοινού. Η συμπεριφορά του καταναλωτή δεν μπορεί να μετρηθεί ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες υπό το πρίσμα του άρθρου 8 ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Το ισχύον νομικό πλαίσιο για την αστική ευθύνη των ανεξάρτητων επαγγελματιών που παρέχουν ιδιωτικές υπηρεσίες και συναλλάσσονται με τελικούς αποδέκτες καταναλωτές (πχ ιατροί, πιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες, ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε καταναλωτές: μία προσπάθεια ερμηνευτικής προσέγγισης της λειτουργίας και της νομικής της φύσης στην απελευθερωμένη αγορά ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με την προβληματική της νομικής φύσης της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας (στο εξής: η.ε.). Η προμήθεια η.ε. αποτελεί έναν εκ των πυρήνων της σύγχρονης οικονομικής και κοινωνικής ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις χονδρεμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συλλεχθούν, αξιολογηθούν και παρουσιαστούν όλα τα κατάλληλα εκείνα πρωτογενή καθώς και δευτερογενή στοιχεία με σκοπό να διερευνηθούν οι συνθήκες που επικρατούν στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν, εφαρμογές στον τομέα των φαρμάκων
(2004-12-01)Η παρούσα εργασία, στοχεύει στην παρουσίαση και ανάλυση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου στη νέα οικονομία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα, στην ανάπτυξη του οποίου οφείλονται πολλές από τις ... -
Θεωρητική μελέτη των συνειρμικών τεχνικών ανάκτησης προκειμένου να υπάρξει βελτίωση στο πρόβλημα ανεπάρκειας του συνεργάσιμου φιλτραρίσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Στην παρούσα διατριβή θα ασχοληθούμε σε θεωρητικό επίπεδο με τη μελέτη των συστημάτων σύστασης, που έχουν μεγάλη εφαρμογή στις τεχνικές τους, προκειμένου να προσφέρουν στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις καλύτερες πληροφορίες ... -
Καρτέλ,οριζόντιες συγχωνεύσεις και αντιμονοπωλιακή πολιτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-12)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα των συγχωνεύσεων και των καρτέλ που δημιουργούν μονοπώλια και τις αρνητικές συνέπειες που αυτά επιφέρουν σε καταναλωτές και κοινωνία. Η θεωρητική μικροοικονομική ανάλυση δείχνει ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
(2011-10-24)Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μελετώντας την έννοια “Internal brand equity” και τη αξία του branding σε εργαζόμενους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)H υπεραξία που προσδίδεται σε μία υπηρεσία λόγω των εργαζομένων της περιγράφεται με τον όρο internal branding equity (Baumgarth & Schmidt, 2010). Στην παρακάτω εργασία διατυπώνεται και αναλύεται μία παραλλαγή των μοντέλων ...