Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 133-152 από 237
-
Στρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-13)Ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας της. Στον συγκεκριμένο κλάδο ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι σε υψηλά επίπεδα για αυτό και θα πρέπει ο κάθε ... -
Στρατηγική γαλάζιων ωκεανών : μελέτη περίπτωσης Apple
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05) -
Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση ... -
Στρατηγική διεθνοποίησης επιχειρήσεων μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών
(2014-11-28)Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, η κάθε επιχείρηση έχει πλέον ένα μεγαλύτερο σύνολο επιχειρήσεων να ανταγωνιστεί από αυτές μόνο που βρίσκονται εντός των εθνικών συνόρων. Ακολουθώντας τις διακρατικές οικονομικές ... -
Στρατηγική επιχειρήσεων ενεργειακών μελετών: μελέτη περίπτωσης αξιολόγησης ενεργειακής αναβάθμισης δημοσίου κτιρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την Στρατηγική Ενεργειακών Μελετών, δίνοντας έμφαση στην μελέτη περίπτωσης που αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Καστοριάς. Αρχικά, μελετάται η ενεργειακή αποδοτικότητα ... -
Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-25)Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες ... -
Στρατηγική και ΔΟΠ στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο και η μελέτη περίπτωσης του προορισμού Costa Navarino βάσει του μοντέλου επιχειρησιακής αριστείας MBNQA. Πριν όμως παρατεθούν ... -
Στρατηγική και ποιότητα στην ανώτερη εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ομάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)Στον 21ο αιώνα, το θέμα της ποιότητας των υπηρεσιών - ειδικά στον τομέα της εκπαίδευσης –αναδεικνύεται ως αναγκαιότητα όλο και περισσότερο τόσο εντός όσο κι εκτός της ελληνικής επικράτειας. Αυτό έχει εντείνει τις προσπάθειες ... -
Στρατηγική ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Ocean Rig UDW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Στρατηγική οικογενειακών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης: τεχνική εταιρεία ΚΟΥΠΑ ΕΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Στόχος της παρούσας εργασίας δεν είναι να προσφέρει κάτι καινούργιο στην υφιστάμενη βιβλιογραφία, που αναφέρεται στις οικογενειακές επιχειρήσεις και στο πως οι επιχειρήσεις αυτές διαμορφώνουν και υλοποιούν τη στρατηγική ... -
Στρατηγική στον κλάδο της ακτοπλοΐας. Μελέτη περίπτωσης: ANEK Lines
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)Στην τρέχουσα εποχή που ζούμε ο τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας των περισσότερων χωρών του κόσμου. Μέσω του τουρισμού προάγεται η ελευθερία, η χαλάρωση – αναψυχή, η γνώση νέων πολιτισμών ... -
Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού ... -
Στρατηγική του ηλεκτρονικού επιχειρείν και της διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM)
(2014-06-23)Στη σημερινή εποχή του έντονου ανταγωνισμού και της νέας οικονομίας, η ποιότητα, η εξατομίκευση, η καινοτομία και η προσαρμοστικότητα αποτελούν ουσιώδη χαρακτηριστικά της επιτυχίας. Πόσο μάλλον στη νέα εποχή του ηλεκτρονικού ... -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών & διοίκηση ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και την διοίκηση ολικής ποιότητας. Ουσιαστικά προσπαθεί να εξετάσει τη σχέση των δύο αυτών πολύπλοκων και πολυδιάστατων εννοιών. Προκειμένου ... -
Στρατηγική των τραπεζών για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: η περίπτωση του mobile banking
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο τραπεζικός κλάδος ακολουθώντας τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των ρυθμών του σύγχρονου πολιτισμού, προσπαθεί να επιβιώσει δημιουργώντας καινοτόμες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη διατήρηση του αλλά και την αύξηση των ... -
Στρατηγικό management & ποιότητα: η περίπτωση του πολιτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η εμπειρία των ιδιωτικών επιχειρήσεων πάνω σε θέματα οργάνωσης, χάραξης πολιτικών και προσδιορισμό αξιών και στόχων ... -
Στρατηγικό management για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού ολιστικής ιατρικής. Μελέτη περίπτωσης : «Εν Όλω», Κέντρο Ολιστικής Υγείας στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01-15)Ο Τουρισμός Υγείας αποτελεί έναν γοργά αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού και της οικονομίας γενικότερα. Από τις υποκατηγορίες του ο Τουρισμός Ευεξίας κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (66-75%) ενώ ο Ιατρικός Τουρισμός ... -
Στρατηγικό management εφοδιαστικής αλυσίδας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Μια εταιρεία με βάση το όραμα που έχει στην αγορά όπου και δραστηριοποιείται, καθορίζει ανάλογους στόχους, μέσα από τους οποίους ευελπιστεί, ότι θα επιτύχει στην αποστολή της. Η ανάπτυξη της κατάλληλης στρατηγικής και η ... -
Στρατηγικό management και ανάλυση big data
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Τα Big Data, αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις στο σύγχρονο περιβάλλον που αυτές δραστηριοποιούνται. Πλέον, οι περισσότερες εταιρείες, επιδιώκουν να επεξεργαστούν τα Big Data ... -
Στρατηγικό management και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται το στρατηγικό μάνατζμεντ και η εφαρμογή του και παράλληλα η δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας. Δύο είναι οι βασικοί στόχοι ...