Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Internet marketing"
Αποτελέσματα 14-20 από 20
-
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Μελέτη οφέλους για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την χρήση πλατφορμών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών e-business
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν με ελάχιστο κόστος και χωρίς την χρήση εξειδικευμένου τεχνικού ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Τα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής
(2014-10-30)Σήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από ... -
Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
(2014-09-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμογές του διαδικτυακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία (industrial internet marketing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Το ραδιόφωνο άλλαξε τις δουλειές και ειδικότερα επηρέασε την επιστήμη του Μάρκετινγκ. Επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της οικονομίας σε μία μαζική αγορά. Μία εταιρεία θα μπορούσε να γίνει γνωστή στη χώρα της ή και διεθνώς ...