Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τουριστικά γραφεία"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Το στρατηγικό management των τουριστικών γραφείων και η ελληνική πραγματικότητα.
(2002-12-01)Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις, είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες, μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που μεταβάλλονται ... -
Υποστήριξη ταξιδιωτικών γραφείων με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού επιχειρείν: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ως στόχο έχει να αναδείξει τη συμβολή του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και συγκεκριμένα στον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων. Το «e business» (ηλεκτρονικό ...