Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Πωλήσεις"
Αποτελέσματα 10-15 από 15
-
Στατιστική ανάλυση δεδομένων πωλήσεων φυσικών χυμών σε περιοχή των Η.Π.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο. Στο εισαγωγικό κεφάλαιο αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας και γίνεται μια σύντομη αναφορά στην παγκόσμια αγορά ... -
Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
(2015-06-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Σχέση μεταξύ τρέχουσας αγοράς μετοχών και αγοράς παραγώγων : εφαρμογή του υποδείγματος γραμμικής παλινδρόμησης για την εξέταση της σχέσης μεταξύ της τρέχουσας αγοράς μετοχών (Χ.Α.Α.) και της αγοράς παραγώγων (Χ.Π.Α.) μέσω χρήσης δύο ομάδων δεικτών και για πέντε διαφορετικές ημέρες της ζωής των συμβολαίων με την κοντινή ημερομηνία λήξης
(2003-12-01)Η μελέτη αυτή ασχολείται με την εξέταση της σχέσης μεταξύ της τρέχουσας αγοράς μετοχών (Χ.Α.Α.) και της αγοράς παραγωγών (Χ.Π.Α.), όπως αυτή αντανακλάται στις ενδοσυνεδριακές πεντάλεπτες μεταβολές των τιμών των αντιπροσωπευτικών ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ...