Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Προγραμματισμός"
Αποτελέσματα 17-23 από 23
-
Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ... -
Παράγοντας την αλγοριθμική σκέψη με ανάπτυξη εφαρμογών με εκπαιδευτικά ρομπότ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την εργασία αυτή επιδιώκεται η παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκμάθηση προγραμματισμού και την πρόσκτηση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης. Το σενάριο υλοποιείται με τη χρήση του λογισμικού «Robot Virtual ... -
Παράλληλοι αλγόριθμοι ταξινόμησης σε πολυπύρηνους επεξεργαστές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Στο παρόν θα μελετηθούν παράλληλοι αλγόριθμοι ταξινόμησης. Το κείμενο είναι χωρισμένο σε τρεις βασικές κατηγορίες. Στην πρώτη κατηγορία αναφέρονται όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία ανέδειξαν τον παράλληλο προγραμματισμό σαν ... -
Προγραμματισμός στον παγκόσμιο ιστό: εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-21)Για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας λαμβάνουμε υπόψη μας τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της Πληροφορικής και ειδικότερα στον κλάδο του Παγκόσμιου Ιστού ενώ μελετάμε τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, όπως ... -
Ρομποτικά εργαλεία για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μία νέα διδακτική προσέγγιση για τη διδασκαλία των βασικών εννοιών της πληροφορικής. Το ερευνητικό αυτό εγχείρημα βασίστηκε στην κονστρουκτιβιστική προσέγγιση, όπου η μάθηση εξαρτάται ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος στο πλαίσιο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με αντικείμενο την «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Scratch» και σκοπό την ανάπτυξη της Υπολογιστικής ... -
Σχεδίαση, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο μάθημα ΤΠΕ και Πληροφορική ΣΤ΄ Δημοτικού που στηρίζεται στο Scratch
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια αποτελούν μια εκπαιδευτική καινοτομία, η οποία ανταποκρίνεται στις συνήθειες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Τυπικά, η αξιοποίησή τους στη σχολική εκπαίδευση στοχεύει να ενισχύσει την ...