Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ποιότητα υπηρεσιών"
Αποτελέσματα 12-19 από 19
-
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών και ασφάλεια σε τοπικά δίκτυα υπολογιστών (local access networks)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματική εργασίας θα μελετήσουμε τις τρέχουσες εξελίξεις που επικρατούν στον τομέα της ασφάλειας και της ποιότητας υπηρεσιών (QoS) αναφορικά με τα τοπικά δίκτυα υπολογιστών (LANs). Θα ... -
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ... -
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ... -
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...