Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο"
Αποτελέσματα 8-12 από 12
-
Μέθοδοι πρόβλεψης, ανάλυση και εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη και μελετά κατά το πρώτο τις μεθόδους πρόβλεψης και κυρίως την ανάλυση χρονοσειρών, με στόχο την εφαρμογή κατά το δεύτερο μέρος των διαφόρων μοντέλων στην ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εταιρίας φυτικών καλλυντικών
(2013-02-25)Η βασική ιδέα που οδήγησε στην εκπόνηση της παρούσας μελέτης είναι ο έλεγχος της σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής φυτικών σαπουνιών στο Νομό Αττικής. Οι κυριότερες παράμετροι που οδήγησαν στην ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ολικής ποιότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών: η περίπτωση της Estee Lauder Hellas S.A. (The Estee Lauder Companies)
(2015-05-04)Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, καθώς και η μεταξύ τους εφαρμογή και υιοθέτηση από τις επιχειρήσεις και ο ρόλος της ...