Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 127-146 από 173
-
Παρακολούθηση και αξιοποίηση του πλεονάζοντος, ακατάλληλου και άχρηστου υλικού των ΕΔ μέσω ηλεκτρονικής πλειοδοτικής δημοπρασίας με μελέτη περίπτωσης την 114 ΠΜ της Πολεμικής Αεροπορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Σε μια περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης και έλλειψης πόρων που θα προσδώσουν ώθηση σε ένα παρηκμασμένο επενδυτικό περιβάλλον, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη αξιοποίησης κάθε πηγής που θα αποφέρει έσοδα και ανταλλάγματα ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο.
(2002-12-01)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ... -
Πρότυπα ηλεκτρονικού "επιχειρείν"
(2007-06-19)Το βασικό θέμα με το οποίο καταπιάνεται το παρόν σύγγραμμα είναι τα πρότυπα ηλεκτρονικού «επιχειρείν». Γενικότερα ως επιχειρηματικό πρότυπο εννοείται ο μηχανισμός με τον οποίο μια επιχείρηση προσπαθεί να επιφέρει κέρδη και ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπό το πρίσμα των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας, κοινοτικές και εθνικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι τεχνολογικές εξελίξεις που έχει αναπόφευκτα επιφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο πάντα υπό το πρίσμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται οι επιπτώσεις της νέας ... -
Προστασία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(2011-04-12)Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να αναπτυχθεί το θέμα της επίδρασης του διαδικτύου στον καταναλωτή. Η μελέτη αυτή θα προσπαθήσει να ερμηνεύσει έννοιες όπως το ηλεκτρονικό έγκλημα, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Spamming ... -
Προφίλ / διεπαφές επιχειρηματικής διαλειτουργικότητας (CEN BII Profiles) για δημόσιες προμήθειες - ανάλυση και αξιολόγηση
(2015-04-27)Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη, ανάλυση, αξιολόγηση κι ανάπτυξη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ευρωπαϊκή χώρα της Ελλάδας σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που τίθενται από το PEPPOL (PEPPOL BIS). Το PEPPOL ... -
Προώθηση αγαθών πληροφορικής σε πακέτα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της στρατηγικής της προώθησης των αγαθών πληροφορικής σε πακέτα ως της βέλτιστης στρατηγικής μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ... -
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ... -
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ... -
Στρατηγική διοίκηση και υλοποίησή της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(2011-03-15)Τα logistics αποσκοπούν στην παραγωγή προϊόντων με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος, στη διατήρηση τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στην πλήρη αξιοποίηση των υλικών μέσων της επιχείρησης, στη μεταφορά τους με το χαμηλότερο ... -
Στρατηγική και διαδίκτυο: ποιά η σημασία του διαδικτύου σε σχέση με τη στρατηγική - έρενα για την δάχυση του διαδικτύου στον εκδοτικό κλάδο και για τις προοπτικές ανάπτυξής του
(2003-12-01)Ο βασικός στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διαπίστωση του βαθμού στον οποίο το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα (στον εκδοτικό κλάδο), τις επιδράσεις τις οποίες έχει ... -
Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-25)Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ηλεκτρονικού εμπορίου & νέες τεχνολογίες. Αντιπαράθεση Ελλάδας & Ευρώπης αναφορικά με τις νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Διανύοντας πλέον τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, βιώνουμε μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στην καθημερινότητα μας, καθότι πλέον η κοινωνία μας μετατρέπεται σε μία διαδικτυακή κοινωνία. Ο αριθμός των ανθρώπων ανά ... -
Σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου για την διαχείριση λογαριασμών - αιτήσεων στις συνδρομητικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-09)Κυρίαρχο χαρακτηριστικό της τελευταίας δεκαετίας του 20ου αιώνα αποτέλεσε το ξεκίνημα ενός νέου μετασχηματισμού της οικονομίας και της κοινωνίας. Οι αλλαγές που δρομολόγησαν η οικονομία της γνώσης και της πληροφορίας, η ...