Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Επαυξημένη πραγματικότητα"
Αποτελέσματα 13-21 από 21
-
Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων : η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στις μέρες μας είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν εισβάλει σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Στην παρούσα διπλωματική ... -
Η μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες παγκοσμίως προσπαθούν να αναπτύξουν νέες μεθόδους μάθησης με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών τεχνολογιών, η αξιοποίηση των οποίων στην εκπαιδευτική διαδικασία ... -
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ... -
Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, στο οποίο συνδυάζονται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας με ένα παραδοσιακό επιτραπέζιο ... -
Περιήγηση επαυξημένης πραγματικότητας σε περιοχές της Μάνης με χρήση κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η μελέτη και η ανάπτυξη μίας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα τη περιήγηση σε περιοχές της Μάνης με χρήση κινητών συσκευών. Η περιήγηση, εφαρμογή επαυξημένης ... -
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του management και η χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επένδυσης της εταιρίας. Η περίπτωση νεοσύστατης εταιρίας παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στο σύγχρονο ψηφιακό πολιτισμό εν’όψει του 21ου αιώνα και δεδομένου ότι οι πλέον προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες συνδέονται άμεσα με τις διάφορες υπηρεσίες παροχής ψηφιακών υπηρεσίων, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία ... -
Σχεδίαση εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Τις τελευταίες δεκαετίες η σπατάλη τροφίμων έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με σοβαρές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, αποτελεί ζητούμενο η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και η ... -
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι για τη γνωριμία με σημεία τοπικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος και την ανάδειξη της έννοιας της Πολιτότητας και του Πολίτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-29)Η Εκπαίδευση σχετικά με την Πολιτότητα (Citizenship Education) αποτελεί βασική επιδίωξη των σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών και μία από τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που οι νέοι καλούνται να αναπτύξουν. Ως ... -
Υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την υποστήριξη του μαθήματος της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με τη χρήση κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Ο τρόπος που μαθαίνει κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Υπάρχουν κάποιες βασικές θεωρίες μάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η γνωστική θεωρία, η θεωρία συμπεριφορισμού και η θεωρία κονεκτιβισμού, με τις οποίες οι εκπαιδευτικοί ...