Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εμπορικά σήματα"
Αποτελέσματα 3-11 από 11
-
Επιχειρηματικότητα και Brand Name: δημιουργία και προστασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-04)Ένα από τα ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος επιχειρηματίας είναι η ανεύρεση τρόπων δημιουργίας μίας σχέσης μεταξύ των επώνυμων προϊόντων του και των καταναλωτών. Μέσω μίας άρτια καθορισμένης στρατηγικής ... -
Η δημιουργία αξίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγάλες επιχειρήσεις
(2013-04-11)Η παρούσα μελέτη διερευνά τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες η εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγαλύτερες εταιρείες, οδηγεί σε δημιουργία αξίας για την αγοράζουσα. Ο λόγος που εστιάζει σε εξαγορές μικρών, και συνήθως ... -
Η επίπτωση στην τιμή της μετοχής από την ανακοίνωση απόκτησης εμπορικού σήματος (trademark - TM) στις ΗΠΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της επίπτωσης που έχουν οι ανακοινώσεις εμπορικών σημάτων στις Η.Π.Α. στις τιμές των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών στα χρηματιστήρια NASDAQ & NYSE για την περίοδο 2012-2016. ... -
Ποιότητα χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων και αγοραία υπεραξία της εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει πως η ποιότητα του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων (trademarks) μπορεί να επηρεάσει την αγοραία υπεραξία των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι διεθνείς ... -
Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», ... -
Τεχνητή νοημοσύνη και δίκαιο της διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η τεχνολογική καινοτομία αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια με ταχύ ρυθμό, με την τεχνητή νοημοσύνη να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών, χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση. Τα βασικά ... -
Το "τοπίο" των εμπορικών σημάτων της βιομηχανίας φαρμάκων στην Ελλάδα: γενόσημα έναντι πρωτοτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-30)Το εμπορικό σήμα συνιστά πολύτιμο άυλο περιουσιακό στοιχείο για μία επιχείρηση. Εφόσον κατοχυρωθεί, θεωρείται νόμιμο δικαίωμα για το δικαιούχο του, ο οποίος έχει τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης, διάθεσης και μεταβίβασής ... -
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ... -
Το δίκαιο των σημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)