Now showing items 22-29 of 29

  • Μελέτη επίδοσης διαδικτύου 

    Μακρόπουλος, Γεώργιος Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)
    Η ραγδαία αύξηση της χρήσης του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει την επιστημονική κοινότητα σε αναζήτηση κατευθύνσεων για την βελτίωση του και αυτό προϋποθέτει την βελτίωση των υπαρχόντων πρωτοκόλλων τόσο στην ...
  • Μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης και η επίδρασή τους στην κοινωνία 

    Παππάς, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική με τίτλο ‘Μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης και η επίδρασή τους στην κοινωνία’, εκπονήθηκε στα πλαίσια του Executive ΜΒΑ για την απόκτηση του αντίστοιχου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Στα ...
  • Ουδετερότητα διαδικτύου 

    Αντωνούλας, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
    Τα δίκτυα επικοινωνίας πάντοτε αντιμετώπισαν την πρόκληση της διατήρησης της ουδετερότητας, δηλαδή της ίσης μεταχείρισης της πληροφορίας χωρίς περιορισμούς. Γενικότερα η συζήτηση για το ζήτημα της διαδικτυακής ουδετερότητας ...
  • Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών 

    Σακελλαρόπουλος, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ...
  • Σύστημα γεωγραφικής απεικόνισης δεδομένων κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στην εκπαίδευση 

    Ουλή, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
    Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου στην εποχή μας, έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις ...
  • Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας με αντικείμενο την ανάπτυξη ιατρικού portal "eatric" 

    Φιλοπούλου, Θάλεια (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    Η μεγάλη ανάπτυξη και διάδοση των υπηρεσιών διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες οδήγησε στην εκμετάλλευσή τους για πληροφοριακούς και εμπορικούς λόγους. Χρήστες του Internet σε όλον τον κόσμο αναζητούν καθημερινά και ...
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου 

    Καραμαρία, Μαρία - Λυδία Στυλ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
    Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ...
  • Ψηφιακός αναλφαβητισμός 

    Μπουγιάρη, Εύη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
    Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Η εργασία αποτελείται από πέντε μέρη. Τα τρία πρώτα αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που βασίζεται στην βιβλιογραφική ανασκόπηση. ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»