Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Νάστου, Ελπίδα"
-
Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών
Νάστου, Ελπίδα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη αποτελείται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους ...