Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Βούρος, Γεώργιος"
Αποτελέσματα 21-28 από 28
-
Ο σημασιολογικός ιστός και τα ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα στην εκπαίδευση : ανάπτυξη θεματικής πύλης δυναμικής παρουσίασης ανοικτών και διασυνδεδεμένων εκπαιδευτικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Ο Σημασιολογικός Ιστός και τα Ανοιχτά Διασυνδεδεμένα Δεδομένα αποτελούν μία σύγχρονη τάση στο χώρο της εκπαίδευσης και μάθησης. Βάσει του παραπάνω έχει αναπτυχθεί ένα πλήθος εφαρμογών που χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες ... -
Οντολογία εκπαιδευτικών σημασιολογικών τροχιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στόχος της διπλωματικής αυτής είναι η ανάπτυξη οντολογίας καταγραφής σημασιολογικών μαθησιακών τροχιών των εκπαιδευομένων. Σκοπός της καταγραφής των μαθησιακών τροχιών είναι να παρέχει πληροφορίες που αφορούν τη πορεία των ... -
Οντολογίες εκπαιδευτικών πρακτικών και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Ο σημασιολογικός ιστός επιτρέπει την καλύτερη μηχανική επεξεργασία πληροφοριών από τον παγκόσμιο ιστό, με τη δόμηση εγγράφων ιστού κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι κατανοητά από μηχανές (Berners-Lee et al., 2001). Περιέχει ... -
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός συστήματος παιχνιδοποίησης και εφαρμογή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγάλη απήχηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών αποτέλεσε την αφορμή να χρησιμοποιηθούν διάφορα στοιχεία τους και τεχνικές που αφορούν στο σχεδιασμό τους, σε διάφορους τομείς, με στόχο την ενίσχυση της αφοσίωσης και της ... -
Σημασιολογικά κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-06)Ο Σημασιολογικός Ιστός στοχεύει στην καλύτερη οργάνωση του διαδικτυακού περιεχομένου και στην απόδοσή του με ρητό και τυπικό τρόπο (formally annotated), κάτι που επιτυγχάνεται κύρια με την χρήστη των οντολογιών. Η δημιουργία ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος στο πλαίσιο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με αντικείμενο την «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Scratch» και σκοπό την ανάπτυξη της Υπολογιστικής ... -
Τεχνητή νοημοσύνη : προκλήσεις, ζητήματα και ευκαιρίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί κλάδο της Πληροφορικής επιστήμης. Ως όρος, η Τεχνητή Νοημοσύνη, περιγράφει το τομέα της επιστήμης των ηλεκτρονικών υπολογιστών, που ερευνά τη σχέση της ανθρώπινης νοημοσύνης με τη νοημοσύνη των ... -
Τεχνολογίες σημασιολογικής επισημείωσης κειμενικού και πολυμεσικού περιεχομένου και χρήση αυτών σε εκπαιδευτικό περιβάλλον. Περίπτωση POWDER
(2012-09-21)Η σημερινή εποχή δεν χαρακτηρίζεται άδικα ως η εποχή της πληροφορίας. Με την έλευση του παγκόσμιου ιστού δόθηκε η δυνατότητα πρόσβασης σε πληθώρα πληροφοριών. Άνθρωποι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά ο ένας από τον άλλο είχαν ...