Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 51-70 από 160
-
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19) -
Η αποδοχή των γενόσημων φαρμάκων από τους ασθενείς στην Ελλάδα και οι πολιτικές συγκράτησης της φαρμακευτικής δαπάνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμιο επίπεδο, η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την κατανάλωση νέων, ακριβότερων φαρμάκων οδηγούν σε αύξηση της φαρμακευτικής δαπάνης. Οι πολιτικές συγκράτησης του φαρμακευτικού κόστους ... -
Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής & mobile διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η έκρηξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε σε αλλαγές σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν της διαφήμισης. Πλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλειάδα εργαλείων ... -
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ... -
Η διεθνής ανταγωνιστικότητα σε γεωγραφικές περιοχές μιας χώρας : η περίπτωση της Κρήτης. Εφαρμογή του "Porter's Diamond"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει, να αναλύσει και να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της οικονομίας της Κρήτης με βάση τη θεωρία του Διαμαντιού του καθηγητή του Harvard, Michael E. Porter. Η διπλωματική ... -
Η διεθνοποίηση των επιχειρήσεων - υπηρεσιών ως μια καινοτομική απόφαση
(2015-03-18)Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων υπηρεσιών, σαν μια καινοτόμος απόφαση. Η ερευνητική μας βασίζεται λοιπόν τόσο στον έλεγχο της πιθανότητας ... -
Η διεθνοποίηση των οικογενειακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-22)Η εργασία έχει ως στόχο να ανιχνεύει τις μεθόδους διεθνοποίησης των οικογενειακών επιχειρήσεων. Αυτό το είδος επιχειρήσεων , χαρακτηρίζεται από ιδιαιτερότητες τόσο ως προς την οργάνωση της εγχώριας δραστηριότητας, όσο και ... -
Η έννοια της διαδρομής ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και η συμπεριφορά του ταξιδιώτη κατά τη διάρκεια αυτής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην κατανόηση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς ορισμένων τουριστών οι οποίοι επιλέγουν να μετακινηθούν σε διαφορετικά μέρη σε ένα ταξίδι τους και δεν παραμένουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό. Πιο ... -
Η εικόνα και η δημοφιλία του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα σήμερα, μια μελέτη φιλάθλων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τον βαθμό της δημοφιλίας και της εικόνας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για να γίνει αυτό μελετήθηκαν μεταξύ άλλων κατά πόσο το πρωτάθλημα είναι ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η εξέταση των δυνατοτήτων που παρέχει το διαδίκτυο στην ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός μικρού ξενοδοχείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η ραγδαία ανάπτυξη της πληροφορικής τα τελευταία χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την μεταβολή της καθημερινότητας των ανθρώπων, επιφέροντας σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας. Ένας από ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ... -
Η εποχικότητα της ζήτησης στον ελληνικό τουρισμό - Η οπτική των τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία ζητούμενο είναι η διερεύνηση του προβλήματος της εποχικότητας της ζήτησης στον ελληνικό τουρισμό και η σημασία του για την ευρύτερη λειτουργία του κλάδου και κατεπέκταση του αποτυπώματος που αφήνει ... -
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά και οι σύγχρονοι τρόποι μελέτης της : τα μεγάλα δεδομένα και η ανάλυσή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Τα δεδομένα ήταν μία πραγματικότητα που υπήρχε πάντα, ωστόσο με την ανάπτυξη της τεχνολογίας (ηλεκτρονικοί υπολογιστές, έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), βίντεο, φωτογραφίες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) αυξάνονται με ταχείς ... -
Η Λευκάδα ως τουριστικός προορισμός
(2014-02-10)Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να μελετήσει την περιοχή της Λευκάδας ως τουριστικό προορισμό. Περιλαμβάνονται η περιγραφή του νησιού με σκοπό την παρουσίαση των δυνατοτήτων που έχει για τουριστική δραστηριοποίηση, η ... -
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ... -
Η μελέτη ενός σημείου πώλησης. Η περίπτωση των φούρνων και των ζαχαροπλαστείων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-04)Η ζήτηση στους τομείς της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής επηρεάζεται σημαντικά από παράγοντες όπως τα πρότυπα κατανάλωσης, οι διατροφικές συνήθειες, τα παραδοσιακά πρότυπα και το εισόδημα σε συσχέτιση με την τιμή και ...