dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Χουλιαράς, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2017-07-03T10:31:05Z | |
dc.date.available | 2017-07-03T10:31:05Z | |
dc.date.issued | 2016-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9739 | |
dc.description.abstract | Ανεξάρτητα από το είδος του πλοίου, από την εθνικότητά του ή από την περιοχή
εργασίας του, κάθε πλοίο πρέπει να είναι ασφαλές για το προσωπικό του και για το
περιβάλλον. Η εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών, έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την
βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του πληρώματος. Οι επικοινωνία του ναυτικού
είναι πλέον εύκολη και με την ναυτιλιακή εταιρεία αλλά φυσικά και με την οικογένειά
του. Νέες διεθνείς συμβάσεις θεσπίστηκαν προς όφελος του ναυτικού. Συμβάσεις οι
οποίες εάν είχαν θεσπιστεί νωρίτερα ίσως πολλά ατυχήματα να είχαν αποφευχθεί. Έτσι
πλέον, κάθε πλοίο, ανάλογα με την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται,
υποχρεούται από τους κανονισμούς να είναι εξοπλισμένο με συγκεκριμένο εξοπλισμό
ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με σταθμό στη θάλασσα (παραπλέον πλοίο) ή με
σταθμό στη στεριά για την πρόληψη ατυχήματος αλλά φυσικά και για περιπτώσεις
έκτακτης ανάγκης. Οι χρόνοι αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων έχουν μειωθεί
δραματικά και το ναυτικό επάγγελμα είναι πια πιο ασφαλές, το ίδιο και το περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Το διεθνές θεσμικό πλαίσιο τηλεπικοινωνίας των πλοίων και οι πρακτικές επιπτώσεις του στην ασφάλεια της ζωής, ναυσιπλοΐας και προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Every ship has to be safe and secure for its crew and for the environment. The
progress of the technology of electronics was a big opportunity for the optimization of
the living conditions of the crew of the ship. The communication of a seaman with his
company or his family is easier than ever. Nowadays new conventions are introduced,
but if they were introduced earlier, hundreds of lives may have been saved in the past.
Now all ships are equipped with the minimum required equipment that is needed to sail
within their specified working areas. Now it is possible for every ship to communicate
with another ship or shore station to avoid a collusion or ask for help after an incident.
Response time is less than ever. Shipping industry and the environment are safer than
ever. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτικό δίκαιο | el |
dc.subject.keyword | Πλοία | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια ασφάλεια | el |
dc.subject.keyword | Διεθνείς συμβάσεις | el |
dc.subject.keyword | Νηογνώμονες | el |
dc.subject.keyword | Τηλεπικοινωνίες | el |
dc.subject.keyword | Ελληνόκτητη ναυτιλία | el |