dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Καραλή, Σταυρούλα Β. | |
dc.date.accessioned | 2017-02-24T07:55:35Z | |
dc.date.available | 2017-02-24T07:55:35Z | |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9460 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία είναι μια από τις πιο παγκοσμιοποιημένες βιομηχανίες στην παγκόσμια
οικονομία και η κορυφαία, όσον αφορά τα μέσα μεταφοράς. Η σύγχρονη ναυτιλία
είναι μια εξαιρετικά διεθνής, πολυπολιτισμική και ανεπτυγμένη τεχνολογικά
βιομηχανία, με ισχυρές απαιτήσεις σχετικά με την οικονομική αποδοτικότητα και την
κερδοφορία. Τα πληρώματα των πλοίων είναι πολυεθνικά και ένας αυξανόμενος
αριθμός των μελών των πληρωμάτων προέρχονται από τις αναδυόμενες χώρες, όπως
είναι οι Φιλιππίνες και η Κίνα. Παρά τις προόδους στην τεχνολογία, περίπου το 80%
όλων των ατυχημάτων, σύμφωνα με μελέτες, προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος.
Η στελέχωση των πλοίων καθώς και το νομικό πλαίσιο και οι συνθήκες που διέπουν
αυτή τη διαδικασία, είναι το αντικείμενο της μελέτης αυτής της εργασίας. Θα
αναλυθεί, λοιπόν, το ζήτημα της επιλογής των πληρωμάτων στα εμπορικά πλοία, σε
συνδυασμό με την επιλογή και εξασφάλιση των κατάλληλων στελεχών και
εργαζομένων στα πλοία, οι οποίοι οφείλουν να πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις
γνώσης και εμπειρίας, πάντα με γνώμωνα την ασφάλεια στη θάλασσα. | el |
dc.format.extent | 76 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Θεσμικό πλαίσιο στελέχωσης των πλοίων, με στόχο την ασφαλή θαλάσσια μεταφορά | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Shipping is one of the most globalized industries in the world economy and the
leading means of transport. Modern shipping is a highly international, multicultural
and technological industry with strong demands on economic efficiency and
profitability. The ship crews are multinational and a growing number of crewmembers
come from emerging seafaring nations, such as the Philippines and China. Despite
advances in technology, some 80 % of all accidents are, according to studies, caused
by human error.
The purpose of this paper, is to present all the conditions, the legal framework and the
process of selecting the right people in order to become the crew in ships. The issue of
selecting crews for merchant ships, in conjunction with the selection and ensuring
adequate staff and workers on ships, will be analyzed. The people selected, will have
to fulfill the necessary knowledge and experience requirements, in order to ensure
maritime safety. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτική εργασία | el |
dc.subject.keyword | Πλήρωμα | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια | el |
dc.subject.keyword | Seafarers work | el |
dc.subject.keyword | Crew | el |
dc.subject.keyword | Safety | el |