dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Σιάφης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2016-10-04T10:12:48Z | |
dc.date.available | 2016-10-04T10:12:48Z | |
dc.date.issued | 2015-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9131 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επίβλεψης, Αναφοράς και Πιστοποίησης των εκπομπών CO2 από τις θαλάσσιες μεταφορές. Αρχικά περιγράφεται το υπάρχον κανονιστικό πλαίσιο και οι εφαρμοζόμενες πρακτικές στην ναυτιλιακή βιομηχανία. Κατόπιν αναλύονται οι πτυχές του προτεινόμενου συστήματος καθώς και οι θέσεις που έχουν πάρει απέναντί του οι παίκτες της αγοράς. Εν συνεχεία αναλύονται οι εκτιμώμενες επιπτώσεις της εφαρμογής της νέας αυτής πρότασης στην οικονομία, στις επιχειρήσεις και στο περιβάλλον. Τέλος, εξετάζεται η πιθανότητα το νέο προτεινόμενο σύστημα να μπορεί να αποτελέσει ένα εργαλείο ενάντια στην λαθρεμπορία καυσίμου και εκτιμάται η δυνατότητά του να επιτύχει τους στόχους της θέσπισής του. | el |
dc.format.extent | 112 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θαλάσσιες μεταφορές -- Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject | Ναυτιλία -- Μέτρα ασφαλείας | el |
dc.subject | Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας -- Διοίκηση και οργάνωση | el |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | el |
dc.subject | Περιβάλλον -- Διαχείριση | el |
dc.subject | Πλοία -- Καύσιμα | el |
dc.title | Εφαρμογή του ευρωπαϊκού συστήματος monitoring, reporting και verification (MRV) των εκπομπών CO2 από τις θαλάσσιες μεταφορές | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | n this thesis, the implementation of the European Monitoring, Reporting and Verifying (MRV) system of the CO2 marine emissions is examined. Initially, the existing regulatory frame is described in combination with the relevant best practices of the marine industry. Further on, we analyze the different sides of the proposed system, as well as the expressed opinions of the stakeholders of the marine industry. Additionally, we present the impacts of the proposed system on the economy, the companies and the environment. Finally, we investigate the possibility that the new system can be a tool against the fuel smuggling and that the targets of its inspiration can be achieved. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Αέριοι ρύποι | el |