dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Γεωργιόπουλος, Ορέστης-Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2016-04-08T10:38:26Z | |
dc.date.available | 2016-04-08T10:38:26Z | |
dc.date.issued | 2014-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8705 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας υπήρξε η μελέτη της παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ και η σύγκρισή της με τα μοντέλα παραχωρήσεων όπως αυτά εφαρμόζονται στα μεγαλύτερα λιμάνια διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη. Αρχικά ορίζεται η έννοια των παραχωρήσεων και παρουσιάζονται τα αίτια που οδήγησαν τις λιμενικές Αρχές να επιτρέψουν τη είσοδο του ιδιωτικού τομέα στην παροχή λιμενικών υπηρεσιών και αντίστροφα οι λόγοι που ο ιδιωτικός τομέας επεδίωξε την ενασχόλησή του με τις υπηρεσίες αυτές. Με βάση τα παραπάνω, αναλύονται οι λιμενικές μεταρρυθμίσεις που διατελέστηκαν από το 1980 στην Ευρώπη και αναλύονται τα διαφορετικά μοντέλα συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα που προέκυψαν από αυτές. Στόχος είναι η αξιολόγηση των μοντέλων αυτών και η σύγκρισή τους με την περίπτωση του ΣΕΜΠΟ στον Πειραιά. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.title | Ειδικές συμβάσεις λιμενικών αρχών με πάροχους λιμενικών υπηρεσιών : η περίπτωση του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Purpose of this project was to study the concession of the Piraeus Container Terminal in comparison to the concession models as applied in the largest container handling ports in Europe. At first, the concept of the concessions is defined as well as the reasons for Port Authorities to allow private sector involvement in the provision of services and inversely the grounds on which the private sector sought its involvement to these services are presented. In view of the above, the major port reforms that took place in Europe are analyzed together with the different models of private sector involvement that resulted from them. The objective is the evaluation of these models and their comparison to the case of Piraeus’ Container Terminal. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Παραχωρήσεις | el |
dc.subject.keyword | Πάροχοι λιμενικών υπηρεσιών | el |
dc.subject.keyword | Concessions | el |
dc.subject.keyword | Container terminals | el |
dc.subject.keyword | Port operators | el |
dc.subject.keyword | Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων | el |