Show simple item record

dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Μάριος Ε.
dc.date.accessioned2015-12-17T08:21:37Z
dc.date.available2015-12-17T08:21:37Z
dc.date.issued1965
dc.identifier.other73947el
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7841
dc.description2η έκδοσηel
dc.format.extent297el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠαπαζήσηςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΕρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς : Marketingel
dc.typeOld digitized materialel
dc.identifier.call658.8el
dc.publisher.placeΑθήναel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»