dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Διακογιάννη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2015-08-08T09:41:24Z | |
dc.date.available | 2015-08-08T09:41:24Z | |
dc.date.issued | 2014-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7002 | |
dc.description.abstract | Ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) υιοθέτησε τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας, 2006 (MLC, 2006) κατά την Διεθνή Ναυτιλιακή Διάσκεψή τον Φεβρουάριο του 2006, η οποία και χαρακτηρίζεται ως ο τέταρτος πυλώνας της ναυτιλιακής νομοθεσίας συμπληρώνοντας τις ισχύουσες νομοθεσίες. Με το μηχανισμό επιβολής και συμμόρφωσης μέσω της διαδικασίας επιθεώρησης και πιστοποίησης των πλοίων από την αρμόδια αρχή της σημαίας του πλοίου καθώς επίσης μέσω της επιθεώρησης των πλοίων από τις λιμενικές αρχές, ένα πλοίο μπορεί να τεθεί υπό κράτηση στο μέλλον λόγω μη συμμόρφωσης με κάποιον από τους όρους της σύμβασης εργασίας. Στην παρούσα μελέτη γίνεται λεπτομερής ανάλυση του πλαισίου εφαρμογής της Διεθνούς Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (MLC) κυρίως μέσω των Επιθεωρήσεων Σημαίας αλλά και Λιμενικών Αρχών και θα προσπαθήσει να αποκαλύψει αν οι έλεγχοι αυτοί εφαρμόζονται ικανοποιητικά κι αν τηρούνται οι απαραίτητοι όροι και προϋποθέσεις για την καλύτερη και πιο ασφαλή εργασία πάνω στο πλοίο. | el |
dc.format.extent | 94 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Maritime Labour Convention (2006) | el |
dc.subject | Merchant mariners -- Legal status, laws, etc. | el |
dc.subject | Labor laws and legislation, International | el |
dc.subject | Maritime law | el |
dc.subject | Ships -- Inspection -- Law and legislation | el |
dc.subject | Labor inspection -- Law and legislation | el |
dc.subject | Ναυτικοί (Εμπορική ναυτιλία) -- Νομικό καθεστώς, νόμοι, κλπ. | el |
dc.subject | Δίκαιο της θάλασσας | el |
dc.subject | Διεθνές εργατικό δίκαιο | el |
dc.title | Διεθνής Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας (Maritime Labour Convention) : πρακτικές και μηχανισμοί για την διαδραστική εφαρμογή της | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 344.017613875 ΔΙΑ | el |
dc.description.abstractEN | The International Labour Organization (ILO) adopted the Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006) by the International Maritime Conference in February 2006, which was characterized as the 'fourth pillar of maritime legislation' complementing the existing laws. During the mechanism of enforcement and compliance through the process of inspection and certification of ships by the authority of the flag (Flag State Control) as well as through inspection of ships by the port authorities (Port State Control), a ship may be detained in the future for non-compliance with any of the terms of contract. This study gives a detailed presentation and analysis of the operational framework of the International Maritime Labour Convention (MLC), mainly through the inspections of Flag and Port Authorities and seek to reveal whether those controls are applied satisfactorily and if the necessary terms and conditions for better and more working safely on board are valid. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |