Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπουλαντζάς, Διονύσιος
dc.date.accessioned2015-07-13T18:13:05Z
dc.date.available2015-07-13T18:13:05Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6796
dc.description.abstractΣτόχος της διπλωματικής αυτής εργασίας ήταν να αναλύσει τη συμβολή των θαλάσσιων μεταφορών στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Λόγω της περιεκτικότητας των ναυτικών καυσίμων σε θείο και άζωτο, η εκπομπή αυτών των ουσιών στην ατμόσφαιρα συντελεί στη ρύπανσή της, καθώς είναι οι κύριοι ρύποι που συμβάλλουν στην επιτάχυνση του φαινομένου του θερμοκηπίου, αλλά και στη διεύρυνση της τρύπας του όζοντος, μεταξύ άλλων. Για τη μείωση των ρύπων από τα καύσιμα των πλοίων, των οποίων η συμμετοχή στην ατμοσφαιρική ρύπανση αναμένεται να αυξηθεί, λόγω της άνθησης του παγκοσμίου θαλάσσιου εμπορίου, έχουν θεσπιστεί συγκεκριμένες διατάξεις τόσο σε διεθνές επίπεδο (Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός) (International Maritime Organization) (ΙΜΟ), όσο σε κοινοτικό (Ε.Ε.) και εσωτερικό (ελληνική νομοθεσία). Στόχος των διατάξεων αυτών είναι η αισθητή μείωση της περιεκτικότητας των καυσίμων σε θείο, το οποίο θεωρείται ως η κύρια αιτία ρύπανσης της ατμόσφαιρας. Για την αντιμετώπιση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας, οι ναυτιλιακές εταιρίες μπορούν επίσης να πάρουν μια σειρά από τεχνικά και λειτουργικά μέτρα, ενώ η χρήση εναλλακτικών καυσίμων και βιοκαυσίμων αναμένεται να συντελέσει δυναμικά στη μείωση των ρύπων που προκαλούν ατμοσφαιρική ρύπανση.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανσηel
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανση -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectAir -- Pollutionel
dc.subjectAir -- Pollution -- Law and legislationel
dc.subjectMarine pollutionel
dc.titleΟι θαλάσσιες μεταφορές και οι επιπτώσεις τους στην ατμοσφαιρική ρύπανση: Το διεθνές, κοινοτικό και εσωτερικό ρυθμιστικό και οργανωτικό θεσμικό πλαίσιο (ΙΜΟ, ΟΗΕ, Ε.Ε., Ελλάδα)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call363.7394 ΜΠΟel
dc.description.abstractENThe aim of this dissertation was to analyze the contribution of sea transportation in air pollution. Because of sulphur and nitrogen that are contained in ship fossil fuels, their combustion causes air pollution, in the sense that the substances produced are mainly responsible for causing the Greenhouse effect, as well the expansion of the Ozone Hole. In order to reduce the effects of shipping duel emissions, which are expected to further increase, given the rapid growth in seaborne trade, certain directives have been developed within an international context (International Maritime Organization -IMO), as well as a community (European Union) and a domestic one (Greek shipping legislation). In order for the problem of air pollution from ships to be faced, shipping companies may take a number of technical or operational measures, as well as use alternative fuels and biofuels.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»