dc.contributor.advisor | Βλάχος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Αθανασιάδου, Ιωάννα Χ. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-30T07:24:31Z | |
dc.date.available | 2014-09-30T07:24:31Z | |
dc.date.issued | 2014-09-30T07:24:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6038 | |
dc.description.abstract | Το αντικείμενο της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η ναυπήγηση και ανταγωνιστικότητα των μη μεταλλικών σκαφών. Λέγοντας μη μεταλλικά σκάφη εννοούμε τα ξύλινα και τα πλαστικά ή πολυεστερικά. Η ναυπήγηση αυτών των σκαφών εξαρτάται από τις ανάγκες που πρέπει να εξυπηρετήσουμε. Όσον αφορά τα ξύλινα σκάφη, η αγάπη στην παράδοση και στο χειροποίητο, διατηρεί το θαυμασμό και την επιθυμία του κοινού να το αποκτήσει. Σίγουρα, όμως, το εύρος του αγοραστικού κοινού είναι μικρότερο καθώς είναι πολύ ακριβό το χτίσιμο ενός τέτοιου σκάφους, σε σύγκριση με τα φουσκωτά και τα πλαστικά που η κατασκευή τους είναι πιο φτηνή και λιγότερο χρονοβόρα. Άρα μιλάμε για ειδικές κατηγορίες σκαφών που η ανταγωνιστικότητά τους εξαρτάται όχι μόνο από οικονομικά μεγέθη αλλά και από την αγάπη και την επιθυμία του αγοραστικού κοινού. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυπηγική βιομηχανία -- Ελλάδα | |
dc.subject | Σκάφη αναψυχής | |
dc.subject | Ανταγωνισμός επιχειρήσεων | |
dc.subject | Στρατηγικός σχεδιασμός | |
dc.title | Ναυπήγηση και ανταγωνιστικότητα μη μεταλλικών σκαφών: η ελληνική πραγματικότητα | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6038 | |
dc.identifier.call | 623.81 ΑΘΑ | |
dc.description.abstractEN | The objectives of the specific report are the construction and competitiveness of non-metallic ships. The term non-metallic ships, corresponds to ships made by wood or plastic. The construction of those ships depends on the cause that they serve. The fact that wooden ships are traditional and handmade generates the admiration of buyers and desire to have them. However in compare with plastic ships, wooden ships involve a very expensive constructional process that narrows the range of buyers that could afford them. Evidently wooden ships are a special category that their market competitiveness depends not only to the economic factor, but also to some additional factors as the buyers' love for the specific products that enhances the desire to have them. | |