dc.contributor.advisor | Παρδάλη, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Σταφυλάς, Ευάγγελος Δ. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-04T05:46:23Z | |
dc.date.available | 2012-10-04T05:46:23Z | |
dc.date.issued | 2012-10-04T05:46:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5016 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η «θεωρία των 5 δυνάμεων» του Michael Porter και εξετάζεται αν αυτή μπορεί να εφαρμοστεί στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων. Το ερώτημα που επιχειρείται να απαντηθεί είναι αν μπορεί η θεωρία των 5 δυνάμεων να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την ανάλυση του μικρο-περιβάλλοντος του κλάδου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το μοντέλο των 5 δυνάμεων και οι κριτικές που έγιναν με αφορμή αυτό το μοντέλο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας επιχειρείται η ανάλυση της λιμενικής βιομηχανίας των εμπορευματοκιβωτίων, των λιμενικών διαχειριστών και των πελατών της και εξετάζεται αν μπορεί να εφαρμοστεί το μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter στη λιμενική βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η ανάλυση και η σύνθεση. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Λιμάνια -- Εμπορεύματα -- Μεταφορές | |
dc.subject | Λιμάνια -- Οικονομικές απόψεις | |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | |
dc.title | Η θεωρία των 5 δυνάμεων (5 forces) του Michael Porter και η εφαρμογή της στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5016 | |
dc.identifier.call | 387.51 ΣΤΑ | |
dc.description.abstractEN | This thesis presents the "5 forces theory" of Michael Porter and examines whether it can be applied in the liner port industry. The question which is attempted to be answered is whether the theory of 5 forces can be used as a tool for the analysis of the micro-environment of the industry. In the first part of the paper is presented the model of 5 forces and the criticisms made in connection with this model. In the second part of the paper is attempted the analysis of the liner port industry, of the port operators and its clients and is examined whether the 5 forces model of Porter can be applied in the liner port industry. The methodology used is the analysis and synthesis. | |