Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΒασιλοπούλου, Μυρσίνη
dc.date.accessioned2012-06-25T09:41:30Z
dc.date.available2012-06-25T09:41:30Z
dc.date.issued2012-06-25T09:41:30Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4853
dc.description.abstractΗ γεωγραφική διαμόρφωση της Ελλάδας με τις πολλαπλές λεγόμενες άγονες γραμμές καθιστά την ακτοπλοΐα κομβικό παράγοντα στη συνοχή της χώρας. Ως εκ τούτου, η παροχή ακτοπλοϊκών υπηρεσιών έχει πολλάκις αποτελέσει αντικείμενο έρευνας και κριτικής. Ο Κανονισμός που ορίζεται ως προνόμιο ακτοπλοΐας, γνωστός και ως cabotage, που μέχρι πρότινος περιόριζε το δικαίωμα παροχής μεταφορικών υπηρεσιών αποκλειστικά στα υπό ελληνική σημαία πλοία προσφάτως άρθηκε με αμφιλεγόμενες συνέπειες, καθώς η μετάβαση στο καθεστώς της απελευθέρωσης επιβάλλει και τη ρύθμιση των αντιτιθέμενων συμφερόντων, του επιχειρησιακού και του δημόσιου. Η ανάγκη για συνοχή της χώρας που διατήρησε μεγάλο μέρος του κρατικού παρεμβατισμού σε συνδυασμό με τον εφησυχασμό των Ελλήνων πλοιοκτητών στην προ άρσης του cabotage κατάστασης οδήγησε σταδιακά σε αναταραχές που αφενός μεν υποσκάπτουν την ανάπτυξη του ελευθέρου ανταγωνισμού, αφετέρου δε παρεμποδίζουν την προσφορά πραγματικά αξιόλογων θαλάσσιων ενδομεταφορών που θα ευνοούσαν το γενικότερο κοινωνικό όφελος. Η καταγραφή της εμπειρίας της απελευθέρωσης αποτελεί το αντικείμενο της έρευνας που ακολουθεί.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑκτοπλοΐα -- Ελλάδα
dc.subjectΑκτοπλοΐα -- Ανταγωνισμός
dc.subjectCabotage
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.titleΑπελευθέρωση ακτοπλοΐας και οι άγονες γραμμές του Αιγαίου: θεσμικές, κοινωνικές, οικονομικές όψεις του προβλήματος
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4853
dc.identifier.call387.5 ΒΑΣ
dc.description.abstractENThe geographic configuration with the multiple so called barren lines of Greece is responsible for coastal services being such a nodal factor in the cohesion of country. Consequently, the benefit and the quality of coastal services has often been the subject of research and criticism. The regulation known as cabotage, that up to a while ago allowed the privilege of offering figurative services exclusively in the under Greek flag boats was recently raised with ambiguous consequences, while the passage in the arrangement of “economic release” imposes also the regulation of objecting interests, the commercial and the public good. The need for cohesion of country which played essential role in maintaining big part of government interventionism in combination with the dulling of Greeks ship owners in the pre lifting of cabotage situation led progressively to agitations, which on one side undermine the growth of free competition, as on the other side impede the offer of really appreciable marine transports that would encourage the general social “profit”. The recording of experience of “release” is the subject of the research that follows.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»