Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμπράκος, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΠατσιούρας, Χρήστος Κ.
dc.date.accessioned2012-06-20T09:34:41Z
dc.date.available2012-06-20T09:34:41Z
dc.date.issued2012-06-20T09:34:41Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4842
dc.description.abstractΤο βασικό ερώτημα το οποίο ανακύπτει λοιπόν με βάση τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό είναι ποιες είναι οι κατάλληλες στρατηγικές σε επίπεδο μάρκετινγκ έτσι ώστε το λιμάνι του Πειραιά να παραμείνει ανταγωνιστικό; Η απάντηση στο ερώτημα είναι η ικανοποίηση των πελατών η οποία επιτυγχάνεται μέσω της εξασφάλισης και διατήρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πελάτη – χρήστη του λιμένος. Ένα ακόμα ερώτημα είναι ποιο λιμάνι θα προτιμήσει ο κόσμος; Και σε αυτό το ερώτημα η απάντηση σχετίζεται με το μάρκετινγκ και είναι σαφής. Θα προτιμηθεί το λιμάνι όχι μόνο για παράδειγμα το οποίο διαθέτει την καλύτερη γεωγραφική θέση αλλά αυτό το οποίο προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους χρήστες – πελάτες. Στην εν λόγω εργασία επιχειρείται να δοθεί απάντηση σε αυτά τα κρίσιμα ερωτήματα με χρήση του μάρκετινγκ. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του λιμένα, αναφέρονται τα στρατηγικά πλεονεκτήματα του λιμένα του Πειραιά, η έννοια του λιμενικού προϊόντος, η έννοια της ποιότητας, η λιμενική βιομηχανία και η σχέση του μάρκετινγκ με αυτή με χρήση και των “4Ρ” του μάρκετινγκ (Price, Product, Place and Promotion) . Στο δεύτερο κεφάλαιο ακολουθεί ανάλυση του διεθνούς ανταγωνισμού σε συνάρτηση με το διεθνές εμπόριο, τον κλάδο καθώς και το μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσης, αναλύεται η έννοια της ικανοποίησης σε σχέση με το μείγμα μάρκετινγκ στο λιμάνι, αναλύεται ποιος είναι αυτός ο οποίος αποκαλείται καλός και ικανοποιημένος πελάτης και αναφέρεται και η έννοια της στρατηγικής. Στο τέταρτο κεφάλαιο, ακολουθεί ανάλυση των οικονομικών στοιχείων του λιμανιού του Πειραιά, το επενδυτικό πρόγραμμα για το χρονικό διάστημα από το 2011 έως το 2015, και η εξαγορά από την Cosco με ότι αυτή συνεπάγεται. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια για πρόβλεψη της διακίνησης επιβατών, φορτίου και οχημάτων για το έτος 2011 με χρήση της μεθόδου πρόβλεψης «απλή εκθετική εξομάλυνση». Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο διατυπώνονται οι προτάσεις και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διπλωματική εργασία η οποία πραγματοποιήθηκε, ενώ ακολουθούν τα παραρτήματα και η βιβλιογραφία.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠειραιάς -- Λιμάνι
dc.subjectΛιμάνια -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΑνταγωνισμός, Διεθνής
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά στα πλαίσια του διεθνούς ανταγωνισμού και της ικανοποίησης των πελατών του
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4842
dc.identifier.call387.5 ΠΑΤ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»