dc.contributor.author | Παπαδομιχελάκης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2012-03-19T08:26:58Z | |
dc.date.available | 2012-03-19T08:26:58Z | |
dc.date.issued | 2012-03-19T08:26:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4612 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό να παρουσιάσει τις διαφοροποιήσεις που εμφανίζονται πάνω στους όρους ενός ναυλοσυμφώνου, την στιγμή που πραγματοποιούνται μεγάλες διακυμάνσεις στα επίπεδα της αγοράς. Δηλαδή το πέρασμα από μια πολύ καλή αγορά (από την σκοπιά των πλοιοκτητών) σε μια κακή αγορά. Στην αρχή καταδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η ναυτιλιακή αγορά παρουσιάζοντας, τόσο το μοντέλο λειτουργίας της, όσο και τους παράγοντες της ζήτησης και προσφοράς θαλάσσιων υπηρεσιών. Έπειτα, αφού γίνει μνεία για το τι είναι γενικά ένα ναυλοσύμφωνο, γίνεται ανάλυση των δύο κυριοτέρων φορμών ναυλοσυμφώνων της αγοράς χύδην ξηρών φορτίων, του GENKON, που αφορά τις ναυλώσεις ταξιδίου και του NYPE που αφορά τις χρονοναυλώσεις. Στην συνέχεια παραθέτονται οι κυριότεροι όροι και ο τρόπος που αυτοί μεταβάλλονται ανάλογα με την κατάσταση της αγοράς, προς όφελος πότε των πλοιοκτητών και πότε των ναυλωτών. Τέλος γίνεται μια εξέταση εκτελεσθέντων ναυλοσυμφώνων όπου εντοπίζονται στην πράξη οι μεταβολές των όρων ανάλογα με την κατάσταση που επικρατούσε στην αγορά κατά τον χρόνο σύναψης τους. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυλοσύμφωνα | |
dc.subject | Ναύλωση και ναύλος | |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | |
dc.title | Η επίδραση των μεταβολών της αγοράς στους όρους του ναυλοσυμφώνου | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4612 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.544 ΠΑΠ | |
dc.description.abstractEN | Our aim is to demonstrate the variations in the terms of a charter party that occurs during the fluctuations of the shipping market. In order to do that it will firstly demonstrate the shipping market model (supply & demand) and then will try to explain the charter party, then it will focus on the two main forms of charter parties in the dry bulk shipping industry that is, the GENGON, that concerns the voyage charter parties and the NYPE, that concerns the time charter parties. Also it will elaborate on the terms & conditions that modify, (from owners favor to charters favor etc.) depending on the market situation at the given moment. Last but not least, there is an assessment of executed charter parties, in order to identify those terms that swift due to the adjustments of the market (good market – bad market). | |