dc.contributor.author | Τζιμπιμπάκης, Εμμανουήλ Ε. | |
dc.date.accessioned | 2012-03-12T16:51:33Z | |
dc.date.available | 2012-03-12T16:51:33Z | |
dc.date.issued | 2012-03-12T16:51:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4594 | |
dc.description.abstract | Ανεξαρτήτως του είδους του φορτίου, οι πλοιοκτήτες πρέπει να υπολογίσουν το κόστος της μεταφοράς αυτού, η οποία αποτελεί άθροισμα του κόστους και του κέρδους. Η άνοδος και η πτώση του Δείκτη BDI και της Κλίμακας Worldscale παρέχουν μια εικόνα της τάσης της παγκόσμιας αγοράς, κυρίως επειδή επικεντρώνονται στη ζήτηση πρώτων υλών. Η αγορά των δεξαμενόπλοιων είναι πιο οργανωμένη, ενώ η αγορά ξηρών φορτίων λόγω μεγάλης επιλογής φορτίων και περισσότερων ναυλωτών είναι πιο διευρυμένη. Η παράθεση των υπολογισμών ταξιδιού μας δίνει τον τρόπο που ενεργούν οι πλοιοκτήτες. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | |
dc.subject | Bulk carrier cargo ships | |
dc.subject | Tonnage | |
dc.subject | Πλοία -- Οικονομικές απόψεις | |
dc.subject | Τιμολόγηση | |
dc.subject | Ναυλοσύμφωνα | |
dc.subject | Ναύλωση και ναύλος | |
dc.title | Spot pricing, dry vs wet, is there any bias : the shipowners' perspective = Τιμολόγηση ταξιδίου υγρού έναντι ξηρού φορτίου: υπάρχει σαφής προτίμηση : η θέση των πλοιοκτητών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4594 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.245 ΤΖΙ | |
dc.description.abstractEN | Irrespectively of the type of cargo, owners must calculate the cost of transport, which is a sum of the daily running costs plus profit. The rise and fall of BDI and WORLDSCALE offer a view of the global market trends, mainly because they focus on the demand of raw materials. The tankers' market is more organized, while the dry cargo market due to the great variety of different cargoes and large number of charterers is more expanded. The presentation of the voyage estimations is showing us the way shipowners are acting in their trade. | |