dc.contributor.author | Σπηλιόπουλος, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2012-02-21T11:05:52Z | |
dc.date.available | 2012-02-21T11:05:52Z | |
dc.date.issued | 2012-02-21T11:05:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4543 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική εργασία ερευνά το νομικό πλαίσιο που υφίσταται στην Ελλάδα αναφορικά με την προσέλκυση ναυτιλιακών εταιρειών. Στόχος της εργασίας ήταν η συγκέντρωση όλων εκείνων των νομοθετικών προσπαθειών του Ελληνικού κράτους προκειμένου να προσελκύσει στο έδαφός του τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, ελληνικών κυρίως συμφερόντων, οι οποίες βρίσκονταν εγκατεστημένες σε μεγάλα ναυτιλιακά κέντρα του εξωτερικού (Λονδίνο, Νέα Υόρκη), με αποτέλεσμα το Ελληνικό κράτος να μην επωφελείται καθόλου της τεράστιας αυτής δυναμικής της Ελληνικής ναυτιλίας. Αναλύονται όλα τα νομοθετήματα που εφαρμόστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, γίνεται αναφορά στα προβλήματα που εμφανίστηκαν κατα την εφαρμογή των νομοθετημάτων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής. Τέλος, προτείνονται λύσεις προκειμένου το Ελληνικό κράτος να προσελκύσει εκ νέου τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις και να καταστεί ο Πειραιάς και πάλι ένα διεθνές ναυτιλιακό κέντρο. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλιακές εταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Ελλάδα | |
dc.title | Νομικό πλαίσιο προσέλκυσης ναυτιλιακών εταιρειών στην Ελλάδα | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4543 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 343.096 ΣΠΗ | |
dc.description.abstractEN | The present essay researches the legal frame existing in Greece regarding the attraction of maritime companies. Goal of the essay was the collection of all the legislative efforts of the Greek state in order to attract in Greece all the maritime companies, mainly of Greek interest, which were seated in the major maritime clusters of the world (London, New York), resulting that the Greek state did not take any advantage of the huge potential of the Greek Maritime. This essay presents a thorough analysis of all the legislation applied in Greece, of all the problems that appeared during the application of this legislation and also presents the results of this specific policy. Ending, solutions are suggested in order the Greek state to attract again the maritime companies and to make Piraeus again a major maritime cluster. | |