Ασύμμετρη πληροφόρηση και εξαγορές
Master Thesis
Συγγραφέας
Ζγουρή, Ναυσικά
Ημερομηνία
2012-02-20Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση και οργάνωση ; Επιχειρηματικότητα ; Εταιρείες -- Ενοποίηση και συγχώνευσηΠερίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει στον αναγνώστη μια περιεκτική γνώση του θέματος της ασύμμετρης ππληροφόρησης και των εξαγορών καταγράφοντας τα σημαντικότερα θεωρητικά μοντέλα και μελέτες συνοψίζοντας τα ευρήματα τους. Στόχος της εργασίας είναι να ανασκοπήσει την σχετική διεθνή βιβλιογραφία (21 μελέτες που καλύπτουν την περίοδο 1970-2008), να παρουσιάσει τα σημαντικότερα θεωρητικά μοντέλα, να παρουσιάσει τα αποτελέσματα/ευρήματα των θεωρητικών μοντέλων και να ομαδοποιήσει τα συμπεράσματα. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί εισαγωγή στην θεωρία της ασύμμετρης πληροφόρησης καθώς και την εφαρμογή της στο πεδίο των επιχειρηματικών εξαγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι έννοιες της ασύμμετρης πληροφόρησης, των εξαγορών, καθώς και βασικά στοιχεία για τη μέτρηση της ασύμμετρης πληροφόρησης και των μεταβλητών που επηρεάζουν τις εξαγορές. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια σειρά μελετών που συνδέουν την ασύμμετρη πληροφόρηση με τις αποδόσεις εξαγορών, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της παρούσας εργασίας.