dc.contributor.author | Σταυριανός, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2011-11-09T15:58:57Z | |
dc.date.available | 2011-11-09T15:58:57Z | |
dc.date.issued | 2011-11-09T15:58:57Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4370 | |
dc.description.abstract | Από τα πρώτα χρόνια της θαλάσσιας μεταφοράς των εμπορευμάτων, τα συμβαλλόμενα μέρη προσπαθούσαν να βρουν διάφορους τρόπους για την προάσπιση και διασφάλιση των συμφερόντων τους. Ο ιδιοκτήτης του φορτίου κατάφερνε να καλυφθεί από ορισμένους κινδύνους κατά τη διάρκεια της ναυτικής περιπέτειας. Με το πέρασμα των ετών και της εξέλιξης του θαλάσσιου εμπορίου, η ασφάλιση του φορτίου έγινε απαραίτητη. Όλες οι διαδικασίες μέχρι την ολοκλήρωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, πρέπει να τηρούνται αυστηρά προκειμένου να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα κατά τη μεταφορά του φορτίου. Ο ενδιαφερόμενος έχει πολλές επιλογές αναφορικά στο είδος της ασφάλισης που θα επιλέξει, σύμφωνα πάντα με το ασφάλιστρο που θα πληρώσει αλλά και τους θαλάσσιους κινδύνους που θα συμπεριλάβει στο συμβόλαιο. Όταν δημιουργείται μια απαίτηση από την πλευρά του ασφαλιζόμενου, έπειτα από απώλεια ή ζημιά του φορτίου, υπάρχουν οργανισμοί που λειτουργούν αμερόληπτα, προκειμένου να διευθετηθεί η απαίτηση. Τόσο η αγορά της ασφάλισης του φορτίου όσο και η αγορά των απαιτήσεων, λειτουργούν με το σωστό τρόπο έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να επιτυγχάνουν την καλύτερη δυνατή ασφάλιση των αγαθών τους χωρίς να είναι εκτεθειμένοι σε αδικαιολόγητες απώλειες στις περιπτώσεις απαιτήσεων προς τους ασφαλιστές. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Θαλάσσιες μεταφορές -- Μέτρα ασφαλείας | |
dc.subject | Φορτία -- Διακίνηση | |
dc.subject | Θαλάσσια ασφάλιση | |
dc.title | Ασφάλιση φορτίου και απαιτήσεις | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4370 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.2 ΣΤΑ | |
dc.description.abstractEN | From the first years of sea transport of goods, the concerned parties were trying to find ways to protect their interests. The owners of the cargo succeeded to be covered by certain risks during the maritime adventure. Over the years and after the development of maritime trade, the security of cargo became necessary. All the procedures until completion of the insurance contract must be strictly followed
in order not to be caused any problem during the carriage of cargo. The person
concerned for the cargo insurance, has several options as regards the type of insurance
which will select, on the basis of the premium he will pay and the risks which will
include in the contract. When a requirement on the side of the party insured, after loss or damage of cargo, there are several organizations in order to settle the requirement. Both the market of the insurance of cargo and the market of requirements, they are operating with the right way so that the parties concerned to obtain the best possible insurance for their goods without being exposed to unjustified losses towards the insurers. | |