Αξιοποίηση του podcasting στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική των μαθηματικών
Master Thesis
Συγγραφέας
Κοκκίνη, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία
2011-06-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή ; Διδακτική -- Πληροφορική ; WebcastingΠερίληψη
Στην εργασία αυτή περιγράφεται η χρήση ενός ασύγχρονου εργαλείου επικοινωνίας του Web2, του Podcasting, για την ενίσχυση της διδασκαλίας της γεωμετρίας στο Γυμνάσιο. Μέσω της τεχνολογίας αυτής κατέστη δυνατή η διανομή μέσω του διαδικτύου, ψηφιακών οπτικοακουστικών αρχείων εκπαιδευτικού περιεχομένου οργανωμένων σε επεισόδια (podcast), με αυτόματο τρόπο. Η εργασία αυτή επιδιώκει να ενισχύσει τη μάθηση των μαθηματικών αυξάνοντας τα κίνητρα των μαθητών και τα ενδιαφέροντα τους προς την κατεύθυνση αυτή. Προωθεί την επικοινωνία καθηγητή - μαθητή, κάνει τους μαθητές πιο υπεύθυνους της μάθησής τους, τους βοηθάει να καταλάβουν τις μαθηματικές έννοιες και κάνει τα μαθηματικά πιο κατανοητά και πιο αληθινά έτσι ώστε να δώσουν σκοπό και ευχαρίστηση στα παιδιά.