Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών
Master Thesis
Συγγραφέας
Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ.
Ημερομηνία
2011-03-23Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαφήμιση -- Ελλάδα ; Advertising -- Research ; Advertising media planningΠερίληψη
Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά τα μηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης νέων μεθόδων προσέγγισης των καταναλωτών. Η σύγχρονη διαφημιστική πραγματικότητα παρουσιάζει συνεχώς νέα εναλλακτικά μέσα διαφημιστικής προβολής, όπως είναι το Ambient Media, που έχουν ως σκοπό να ξαφνιάσουν ευχάριστα το δέκτη και να του μαγνητίσουν την προσοχή. Η παρούσα έρευνα επικαλείται την οπτική των διαφημιστών προκειμένου να οριοθετήσει το εννοιολογικό πλαίσιο της Ambient Media διαφήμισης και να εντοπίσει την πιθανή αλληλουχία και συσχέτιση των βασικών συνιστωσών της. Στο επίκεντρο της μελέτης βρίσκεται το προτεινόμενο ερευνητικό μοντέλο, σχετικά με το υπό εξέταση διαφημιστικό μέσο, με βάση το οποίο δομείται η εμπειρική διερεύνηση, αντλούνται συμπεράσματα και γίνονται προτάσεις για τη χάραξη διαφημιστικής στρατηγικής.