Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη διαχείρισης θαλάσσιου έρματος σε πετρελαιοφόρο πλοίο

dc.contributor.authorΜουλατζίκος, Λάμπρος
dc.date.accessioned2010-06-23T14:48:05Z
dc.date.available2010-06-23T14:48:05Z
dc.date.issued2010-06-23T14:48:05Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3542
dc.description.abstractΗ εργασία ετοιμάστηκε έτσι ώστε να αποτελεί μια εγκεκριμένη και πλήρης μελέτη διαχείρισης θαλάσσιου έρματος για ένα δεξαμενόπλοιο διπλού τοιχώματος σύμφωνα με τους σχετικούς κανονισμούς του IMO. Το θαλάσσιο έρμα παίζει σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια του πλοίου, στην ανθρώπινη υγεία, στο περιβάλλον και ειδικότερα στις θάλασσες. Παραθέτονται διάφορα σχέδια του συγκεκριμένου πλοίου, όπως η Γενική Διάταξη, το Πλάνο Χωρητικότητας και το Σχέδιο με τα σημεία δειγματοληψίας του έρματος, καθώς και χρήσιμοι πίνακες με τις χωρητικότητες των αντλιών που χρησιμοποιούνται και οι απαιτούμενοι χρόνοι για τις διαδικασίες ανταλλαγής έρματος. Στο συγκεκριμένο πλοίο, το σύστημα βασίζεται σε φυγοκεντρικές μόνιμα εγκατεστημένες αντλίες θαλάσσιου έρματος. Τρεις είναι οι εγκεκριμένες μέθοδοι που μπορεί να χρησιμοποιηθούν: sequential, flow through και dilution, με την δεύτερη να είναι η πιο κατάλληλη για την περίπτωση που εξετάζεται. Για τα σημεία δειγματοληψίας έχουν επιλεχθεί οι ανθρωποθυρίδες οι οποίες φαίνονται αναλυτικά στο σχετικό σχέδιο.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectDischarge of ballast water -- Management
dc.subjectBallast water -- Environmental aspects
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξη
dc.subjectΝαυτιλία -- Μέτρα ασφαλείας
dc.subjectΠλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις
dc.titleΜελέτη διαχείρισης θαλάσσιου έρματος σε πετρελαιοφόρο πλοίο
dc.title.alternativeballast water management plan for oil tankeren
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3542
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call628.168 ΜΟΥ
dc.description.abstractENThis thesis has been prepared in order to become an approved Ballast Water Management Plan for a specific double hull oil tanker according to relevant regulations of IMO. First of all, we analyzed the essential role that ballast water plays to ship’s safety, to human health, to environment and to property of resources. By including various ship’s plans, such as General Arrangement, Capacity Plan and Location of Sampling Points, as well as useful tables with ballast water pump capacities, time tables for the methods that we describe, we intend to assist anyone to understand and follow all the steps of the procedure properly. In our case study, the ballast water system is based on ballast exchange by using centrifugal permanent ballast water pumps. Three “pump through” methods can be used: sequential, flow through and dilution with the second one to be the most suitable for the specific tanker. Type of sampling point is manhole and location of sampling points is shown in relevant plan.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»