dc.contributor.author | Τσιρίδης, Γεώργιος Θ. | |
dc.date.accessioned | 2010-01-15T07:57:02Z | |
dc.date.available | 2010-01-15T07:57:02Z | |
dc.date.issued | 2010-01-15T07:57:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3356 | |
dc.description.abstract | Μέσα στον ιστό της πόλης του Πειραιά, στην είσοδο του κεντρικού λιμανιού, υπάρχει ένας «κενός» χώρος, τεράστιος για τα μέτρα μιας πυκνοκατοικημένης πόλης, ο οποίος παραμένει αναξιοποίητος. Προσπάθειες για την αξιοποίησή του έγιναν τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα ο Πειραιάς είναι το ναυτιλιακό κέντρο (με την ευρεία έννοια) της Ελλάδας και ένα από τα μεγαλύτερα τέτοια κέντρα στον Κόσμο. Η ελληνική ναυτιλία είναι η πρώτη σε μεταφορική ικανότητα και αριθμό πλοίων διεθνώς και κάποια προβλήματα στο Σίτυ του Λονδίνου δημιουργούν τάση επαναπατρισμού των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων του Λονδίνου. Η δημιουργία ενός εξειδικευμένου ναυτιλιακού κέντρου στον «κενό» χώρο της τέως βιομηχανικής ζώνης, σε συνδυασμό με τη δημιουργία ενιαίου πάρκου εκτεταμένου πρασίνου, είναι η κεντρική ιδέα της διερεύνησης που κάνει η παρούσα διπλωματική εργασία. Με την πρόταση αυτή διερευνάται η δυνατότητα να λειτουργήσει στον χώρο της τέως βιομηχανικής ζώνης Πειραιά ένα σύγχρονο ναυτιλιακό κέντρο που θα ενισχύσει το συνολικό και ευρύτερο πλέγμα ναυτιλιακών και συναφών με τη ναυτιλία επιχειρήσεων, αναπτύσσοντας καινοτομίες, νέες τεχνολογίες, ενισχύοντας την έρευνα και τελικά δημιουργώντας μια νέα προστιθέμενη αξία στην οικονομική δραστηριότητα αυτού του πλέγματος. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Ελλάδα | |
dc.subject | Ναυτιλιακή πολιτική | |
dc.subject | Πειραιάς -- Λιμάνι | |
dc.title | Διερευνώντας τη δυνατότητα για ναυτιλιακό κέντρο στον Πειραιά | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3356 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.5 ΤΣΙ | |
dc.description.abstractEN | Greece is one of the most powerful and important naval states of the world and Greek commercial shipping (in step with the Tourism) is the most dynamic branch of the national economy. Piraeus constitutes an important international naval centre therefore several shipping companies (mainly of Greek interests) choose Piraeus for their activities. In order to support and organize and interlink the -so called- marine cluster, consisting of the whole mesh of activities relevant with shipping activities, it is necessary to create a Shipping Centre in Piraeus, after solving of a lot of problems. Nowadays, and after the fires of 2007, the subject has been swamped and the way that the political forces face the subject has changed. The disagreements mentioned before by far have been exceeded by new demands for extensive area of green (united park) and expropriation of spaces. Such demands, at first sight, seem to exclude the creation of a shipping centre in the region. The actual plans have been rendered inapplicable and a new perception is needed. The investigation of the possibility to find a new impulse in the creation of shipping centre in Piraeus, leads to the particular space of former Industrial Area of Piraeus, where many of the required conditions (urban, transport, geographic etc) do exist. This is what we examine in this work. The proposed solution promotes the idea that the reformation of former industrial area would be supposed to aim at enterprising the shipping centre, since this is something more than a simple real estate enterprise. | |