dc.contributor.author | Τσιφιλιτάκου, Τασούλα | |
dc.date.accessioned | 2009-11-18T10:10:04Z | |
dc.date.available | 2009-11-18T10:10:04Z | |
dc.date.issued | 2009-11-18T10:10:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3312 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή πραγματεύεται το πρόγραμμα TMSA (Tanker Management and Self Assessment) το οποίο δημιουργήθηκε από την OCIMF με σκοπό να αποτελέσει ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τους operators των πλοίων να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν τα δικά τους management systems. Οι πρωταρχικοί στόχοι της OCIMF είναι η προώθηση της ασφάλειας και της πρόληψης της μόλυνσης που προκαλείται από τα tankers, και αυτής που προκαλείται στα oil terminals. Το πρόγραμμα TMSA, όπως παρουσιάζεται στο κεφάλαιο 2 αυτής της εργασίας, προσφέρει στους tanker operators ένα μέσο για να αξιολογήσουν το δικό τους management system σε σχέση με μια σειρά από δείκτες απόδοσης. Τα αποτελέσματα αυτής της αξιολόγησης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός πλάνου βελτίωσης χρησιμοποιώντας τα 4 στάδια ολοκλήρωσης, προκειμένου να επιτευχθεί η safety και environmental excellence. Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 3, γίνεται μια αναφορά στο κόστος της ναυτιλιακής επιχείρησης και αναλύονται οι διάφορες κατηγορίες του, προκειμένου να εντοπιστούν ποιο είδος κόστους και ποιες υποκατηγορίες του, είναι εκείνες που ενδεχομένως να επηρεάζονται από την εφαρμογή του TMSA. Το κεφάλαιο 4, επεξεργάζεται το πως επηρεάζεται η κάθε κατηγορία κόστους της ναυτιλιακής επιχείρησης, σε σχέση με τις απαιτήσεις που προκύπτουν από την εφαρμογή του προγράμματος του tmsa. Τέλος, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η εφαρμογή του tmsa, γενικά συνεπάγεται την αύξηση του λειτουργικού κόστους μια εταιρίας που είναι tanker owner /operator /manager, αλλά είναι απαραίτητο να τονίσουμε ότι τα οφέλη που προκύπτουν είναι επίσης πολύ σημαντικά, ιδιαίτερα αν τα εξετάσουμε σε μακροχρόνια προοπτική. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλιακές εταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | |
dc.title | Tanker Management Self Assessment (TMSA) : περιγραφή & επιπτώσεις στο κόστος των ναυτιλιακών εταιριών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3312 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.5 ΤΣΙ | |
dc.description.abstractEN | This essay deals with the TMSA programme (Tanker Management and Self Assessment), which was created by OCIMF (Oil Companies International Marine Forum), as a tool to help vessel operators to assess and improve their Management Systems. The primary objectives of OCIMF are the promotion of safety and prevention of pollution from tankers and at oil terminals. The TMSA programme, as presented in chapter 2 of this essay, offers tanker operators a tool to assess their own management system against some listed key performance indicator. The results of this assess can be used to develop an improvement plan basing on 4 stages, in order to achieve safety and environmental excellence. In chapter 3, there is a reference to the cost of a shipping company and an analysis of the various categories of cost, in order to enable to locate which type and sub-type of cost are more likely effected by tmsa implementation. Chapter 4, deals with the way that every cost category is effected by tmsa implementation, in relation to the requirements resulting by tmsa implementation. Finally, it ends up to the conclusion that compliance with TMSA requirements results to increment of Operating / Running Cost of a tanker owning /operator /manager company, however it is necessary to underline that benefits earned, are very significant, especially on long terms basis. | |