dc.contributor.author | Καρατόλιος, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2008-04-02T05:15:40Z | |
dc.date.available | 2008-04-02T05:15:40Z | |
dc.date.issued | 2008-04-02T05:15:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2360 | |
dc.description.abstract | Αυτή η εργασία εξετάζει τα ατυχήματα, στο χώρο της ναυτιλίας, που συνέβησαν σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τα έτη 2004, 2005, 2006. Συγκεκριμένα, εστιάζει στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, γενικού φορτίου, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενοπλοίων καθώς και οχηματαγωγών & επιβατικών πλοίων. Η στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων – συμβάντων στηρίζεται στη βάση δεδομένων ναυτικών ατυχημάτων που διατηρούνται από τους Lloyd’s. Στόχος της εργασίας είναι η ανάλυση των συχνοτήτων των ατυχημάτων κατά την τριετία 2004 – 2006 και η δημιουργία συγκριτικών αποτελεσμάτων με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τους τύπους πλοίων, κατά μέγεθος και ηλικία, που εμπλέκονται συχνότερα σε ατύχημα, τα είδη των ατυχημάτων που παρουσιάζονται συχνότερα ανά τύπο πλοίου καθώς και οι σημαίες και νηογνώμονες με τη μεγαλύτερη κλίση σε ατυχήματα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτικά ατυχήματα | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Στατιστική | |
dc.title | Ανάλυση ατυχημάτων στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χώρο κατά την περίοδο 2004-2006 | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2360 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 363.123 ΚΑΡ | |
dc.description.abstractEN | This paper examines the accidents, at the global maritime sector, during 2004,2005, 2006. Specifically, it focuses in the field of Bulk Carriers, General Cargo Ships, Container Ships, Tankers and Ferries & Passengers. The necessary data for the statistical analysis are maintained by Lloyd’s. Objective of work is the analysis of frequencies for the variables that were examined at the period 2004 - 2006 and the creation of comparative results aiming at the export of conclusions with regard to the types of boats, at size and age, that are involved more often in accident, the types of accidents that are presented more frequent per type of boat as well as the flags and classification societies with the bigger tendency in accidents. | |