Show simple item record

dc.contributor.authorΤσακρακίδου, Γεωργία Η.
dc.date.accessioned2007-11-26T09:36:15Z
dc.date.available2007-11-26T09:36:15Z
dc.date.issued2007-11-26T09:36:15Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2068
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της πραγματικής επανάστασης που έχουν προκαλέσει οι ραγδαίες εξελίξεις στο τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από τη διεθνοποίηση των αγορών, την εξειδίκευση των απαιτήσεων των πελατών, τον έντονο ανταγωνισμό, τη δραστική σύντμηση της διάρκειας του κύκλου ζωής των προϊόντων, κ.ά. Η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη νέα εποχή εξαρτάται άμεσα από την ικανότητα προσαρμογής στις νέες αυτές συνθήκες. Η ουσιαστική επιδίωξη κάθε επιχείρησης στον έντονα ανταγωνιστικό στίβο της εποχής μας είναι η εξασφάλιση ισχυρού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εστιάζεται στο τρόπο με τον οποίο διεκδικούν αυτό το πλεονέκτημα οι πολυεθνικές εταιρείες. Είναι το πιο δυναμικό πρότυπο εταιρείας, όπου εφαρμόζονται οι πιο εξελιγμένες μορφές στρατηγικής, διοίκησης και οργάνωσης σε όλα τα πεδία δράσης. Με τη μελέτη των πολυεθνικών επιχειρήσεων σε εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου δίνεται η δυνατότητα να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες με τη χρήση της πιο εξελιγμένης μορφής σύγχρονου εμπορίου εξασφαλίζουν ευέλικτες και ολοκληρωμένες λύσεις τοποθέτησης των επιχειρήσεων τους στις λεγόμενες –αγορές ή ομάδες στόχους- αγορές, παρεμβαίνοντας ευεργετικά σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας τους ( value chain). Ακόμα, με την ενασχόληση του είδους αυτού εταιρειών, εξετάζεται η ισχυροποίηση των συναλλακτικών δεσμών που επιτυγχάνεται μεταξύ των πελατών και προμηθευτών, ακόμα και μέσα από τρόπους πώλησης, που δεν εξασφαλίζεται απόλυτα το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, και όχι μόνο. Στην εργασία που ακολουθεί εξετάζεται η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου, που ακολουθούν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις στα πλαίσια διαμόρφωσης της γενικής στρατηγικής τους. Δυο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα πολυεθνικών εταιρειών – Procter & Gamble, Unilever - έχουν επιλεγεί προς μελέτη, για να αποδοθεί με τον πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο η σημερινή σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις στρατηγικές επιδιώξεις των εταιρειών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.titleE-commerce & e-strategy : εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου στη δραστηριότητα δυο μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων: Procter&Gamble και Unilever
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2068
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.84 ΤΣΑ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»